Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

28 Ocak 2017 Cumartesi

ÇaRK FaREsi

Sol duyumun dediğidir

    Üzerlerinde deney yapılan fareleri bilir misiniz? Elbette bilirsiniz:) Benim bellekte kalan denek fare, sürekli bir çarkın üzerinden yürüyor. Fare yürüdükçe çark dönüyor,  evet  hah siz de  anımsadınız tabi.İşte o fare,  çark faresi, tam deneyin en afilli yerinde aniden duruyor!!!   
   Profösör olay karşısında şaşkın!!! Çark faresi neden durdu. Oysa her gün 5 dk. durmaksızın yürüyordu .Bu gün, şu an, ne olmuş olabilir ki, !!!!       
        Bu sabah uyandım, kendimi çark faresi gibi hissettim yeminle!!! Hiç bir neden yokken, öylesine, kendi çarkımı hayatımı durdurmak istedim!!! Çark faresinin neden durduğunu işte o an, anladım!! ‎Anlamsız dönen bu çarkı, anlamsızca döndürmek istemiyordu artık!. Peynir de onu güdülemiyordu , çünkü açlık da hissetmiyordu !

        Ben feleğinnnnnnnnnn o çarkına çomakkkkkkkk sokarımmmmmmmmmm, evet yazı türkümüzde gelsin araya misssssss:) 

         Biliyormusunuz mekanık mausların içindeki topu döndüren de bir çarktır, :)Belki de mause adını ondan ötürü vermişlerdir, cıkss kablo kuyruğundan da olabilir tabi.)Ama efendim, mevzu o değil;  bakın mevzu ne. ‎·

       Peki siz bi sabah uyanıp "çark faresi" gibi hissettiniz mi? Yataktan kalkmayı red edip cıkss bu gün çarkı döndürmek istemiyorum dediniz mi kendinize? 

       Dememişseniz aferim size! Tanrının laboratuvarında, en iyi denek sizsiniz demek ki . Döndürün çarkınızı.

 Ve sonuç. madem doğduk,  yaşayalım gitsin!!

  ‎Daha fazla peynir! Evet evet daha fazla!!! 

Hiç yorum yok: