Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

26 Ekim 2016 Çarşamba

TaNRI PaTLaDı!..BİG BANG!!!




        Ben kuşlardan da küçükken, varlığından bi an bile şüpheye düşmediğim
ALLAH a her gece dua ederdim. Gerçi Tanrı inancım hala sarsılmaz bişekilde dimdik ayakta, sadece şarlatan Muhammedle yolumuz ayrıldı:))  ‎· 

          Doğmatik felsefeye inanmak insana sınırsız bir huzur verir. Dinim islam peygamberim Muhammed allah/yallah sorgusuz bi inanç,  kafayı bu konulara takmaktan sizi alıkoyar. Çünkü insan, dünyanın rahmine düştüğünden beri aynı soruları kendine sorar.Biz nereden geldik? Nereye gideceğiz? Hatta bu yaz hatim ettiğim, Sapiens kitapcığında bile, Göbeklitepede ilk yerleşik hayata geçen insacıkların, yerleşmesinin ya da bi araya gelmesinin nedeninin, tarım değil de, DİN olduğunu iddia ediyor. Ve bu iddilarını doğrulayacak somut kanıtlar sunuyor. ‎Siz de okuyun ama, okunası kitap net:))

        Ama efendim mevzu o değil, bakın mevzu ne:)
     İslamın karanlığından kurtulmam yıllarımı aldı elbette, tam 30 yıl.))) dilekolay:)) Geçenlerde bi yerde şöyle bi cümle okuyup gülümsedim:) Kuranı okuyup anlamayan müslüman olur, anlayan atesit diyordu:)ha ha çok hoş.)cıkss ben ateist olmadım ama deist oldum net:))
   Sonunda deist olduğumda da tanrı ve teklik kavramı üzerinde düşünmeden duramadım tabi.
 Peki ne sonuca vardım:) yanaşın anlatayım:))
     Dünya muhteşem bi yazılımın ürüdür bence. Evet, tanrı bir yazılım mühendisi, ama kendisi var mı?Bence Tanrı vardı ama bizi doğururken yok oldu.Tanrının yok olma sürecine bilim adamları big bang diyor:))
Aha yani tanrı patladı ve gaz ve toz bulutu oldu. Tanrının tozlarından biz yaratıldık. Hepimiz bi tanrı tozuyuz sonucta. Dönüş Onadır:)) nası tez ama:)) çürütün!!! ‎

2 yorum:

omer koman dedi ki...

ne içiyorsan söyle biz de ondan içelim.

Nefer Neferteti dedi ki...

suuuu, suuuuu, soğuk su:))) ömer şirin:)