Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

8 Ekim 2016 Cumartesi

SERBEST PİYASADA CUMHURİYET SAVCILARI ve KOCA BULMA ARAYIŞLARIM:)


      Şimdi efendiciğim bu başlığa bi göz attığınızda, aha ne alaka yahu!!!! bu nefer neler yumurtlayacak diye söylendiğinizi duyar gibiyim!
   Evet yumurtlayacağım!!! yanaşın!!
       Serbest piyasanın dengesini belirleyen arz ve talepin, sosyallikteki, izdüşümü, bir olay karşısında toplumun verdiği tepkilerdir. Serbest piyasanın her kaidesini harfiyen uygulan bi guruh olarak, adaleti de serbest piyasanın ellerine teslim ettik.Hamdolsun:)Artık kanunlardaki boşluklar, halkın tepkilerine göre dolduruluyor. Misal otobüsteki şortlu hemşireye tekme atan müslümanın önce serbest bırakılıp. Ertesi gün, hopppp diye tutuklanması gibi.
       Peki sayın savcım bi gecede hangi kanun değiştişti de, ki kanunlar çıkarıldıktan 45 gün sonra resmi gazetede yayınlanır ve yürürlüğe girer, senin hükmün değişti?
          Ertesi gün serbest piyasadaki halkın tepkisi göz önüne alınarak, sayın savcının kafasına dank etti,  "ve halkı kin ve düşnamlığa sevk etmekten adamı tutukladı. Peki bir gün önce neden bunu yapmadın? Yapmadı çünkü, şakirt savcılar hala işbaşında:)Maalesef.
    Peki cumhuriyet savcısnın benim benim koca bulma arayışlarımla alakası ne?
Aha çok heycanlı azzzzzzz sonra:)yok şimdi anlatcağım:)
     Artık hayatımızın her anına giren teknoloji sosyal hayatımız da bir parçası oldu. Geçen sene internette tanışıp evlenen bi arkadaşımın düğününe  gittim. Elbette bu güzide örnekler bana da ilham verdi ve   adı lazım değil bi arkadaşlı sitesine üye oldum:))
 Elbette foto koymuyorum, ama hoş bi profil hazırladım. Rumuzumda . "hypatia":) aha yani azcık mürekkep yalamış kimseciklerle hasbihal ediyorum.
Neyse bi akşam yine bi damat aday adayıyla hasbihaldeyim. Ne işle iştikal ediyosunuz 100 puanlık uzmanlık sorusunu sordum. Ne dedi sizce?
Cumhuriyet savcısıyım. Aha dedim yaşasınnn, hem foto da koymuş yakışıklı bi oğlan da:)yaşı yaşıma uygun allah!!! hemen evlilik baloncuğu kafamda yandı !!
 Sohbetti de iyidi yani. Seviyeyi koruyordu.
Tüm adaylara uyguladığım prosüdürü ona da uyguladım elbette. Hakkında azcık araştırma yaptım.
Şehrin web sayfasına girdim aha evet fotosu da var, adam gerçekten cumhuriyet savcısı:))
Ama aklıma bi kurt düştü, foto koymuş olabilir ama, fotodoki adam o mu acaba diye?
Ertesi akşam kamerasını açtı tabi benimkini açmadım ay PCden hiç anlamıyom, bu nası çalışıyo dedim:) ha ha çok hoş.)
Ve fotodaki adam. Evet  oydu:)
Ama araştırmalarımı derinleştirmeye karar verdim. Telefon numaramı istedi çünkü.Şehrin yerel gazatelerini azcık tarattım. VE FLAŞ!! FLAŞ!!!
ADAMIN DÜĞÜN FOTOGRAFLARI VAR! Üstelik 6 ay önce evlenmiş.) yuhh!!! Profilinde bekarım diye yazdığını söylememe gerek yok sanırım:)
Çok sinir bozucu bişeydi, evlilk baloncuğum kafamda patladı!!!
Neyse...
Ertesi akşam aha online, hasbihale başladık yine.
-Sayın savcım dedim; bi genç kızı evlilik vaadiyle kandırmanın suçu nedir?
 5 dk sessizlik
- Onun cezası yok artık dedi, o kanun yürülükten kaldırıldı.
Şerefsiz!!!! piçç!!  demedim tabi:)
--hımmm dedim, yasemin nasıl? hala rejim yapıyor mu?
ha ha bu arada gazeteden, karısının adını soyadını öğrenmiştim azcık tontiş bi kızdı ayrıca:))
-Yasemin kim dedi?
-Hala fire vermiyor piç:)) Eşin yaa dedim 6 ay önce evlendiniz:))gelinlik giymemsi kötü oldu ama dedim.
Hayat ne tuhaf dimi, Ben yasemin arkadaşıyım dedim.
--aha şok şok şok!!!
selam söyle ona,
-hangi arkadaşısın dedi?Beni hiç görmediği için, vurdum ve gol oldu:))
---hımmmm dedim:)bu bi sır:)
-sen de kendine dikkat et sayın savcım, hem yasemini de üzme, karanlık sularda yüzüyorsun, vurgun yemeyesin:)üzülürüm:)) dedim.
-Beni tehdit mi ediyorsun dedi.
-Cıks dedim, tehdit değil bu bir uyarı.
-Gülen surat yaptı piç.!!!
Daha fazla kurcalamadım .Çünkü beni bulabilir diye tırstım. hemen hesabımı silip o siteyi terk ettim
.
Evet işte cumhuriyeti emanet ettiğimiz savcıların vahameti:)

Ağlayalım mı gülelim mi siz karar verin:))

Neferteti mazlum halkını selamlar...

Hiç yorum yok: