Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

13 Şubat 2016 Cumartesi

DiN ve SapkıNlık

 Sol duyumun dediğidir

          Ben kuşlardan da küçükken, ormanda koşup oynadığmız güneşli bi günde, ormana bir yabancı geldi. Bize seslenip, Ahmet ağanın evi nerdededir dedi? İşte !..diye bağırım. İşte,şurda tam tepenin arkasında. Sonra durdu bana baktı. sen bi kızsın dedi, hayretle.-Kızlar, erkeklerle oynamaz, evde oturur, annelerine yardım eder. Doğmumun üstünden  altı bahar geçmişti. Daha dün gibi anımsıyorum.
       Bize, cahil diyen bu adam köye imam olarak, atanmıştı. Ve bize dini öğretcekti.Beni mutfakla yatak odası arasına tıkmaya gelmişti. Çok küçüktüm ama kavradım. Başımı öne eğdim, kara lastiklerime baktım.Ondan hiç hoşlanmamıştım.Net.
      Fakat doğru bilgi, ışık, biyerden ormana sızıyordu. Bayraktan. Her gün ormandaki en uzun ağacın kollarına tırmanıp, bayrağa bakıyordum. Çok yakındı hemen tepenin arkasındaydı okul!..Ona koşacağım günü, heycanla bekliyordum.Koştum da, ormandaki en hızlı kaplandan daha hızlı koştum!! ha ha...çok hoş.)

 Ama efendim mevzu bu değil bakın mevzu ne?
           Bize cahil diyip aşağılayan, bize  ilim irfan öğreten, ulema, öncelikle bize neyi öğretti? Kadınların kıllarını almamalarını:)hımm...peki, bıyıkları kılları almak, kadınlara, niye günah kılındı? şimdi bu konuda azcık hasbihal edelim :)))- Şöle bi olasılık mümkündür, peygamber efendimiz, erkek tipli kadınlardan hoşlanan ya da tamamen erkeklerden hoşlanan bi homoydu ama güçlü erkeği mm..kmesi için onunla savaşması gerekirdi ki, bu durumda ölme ihtimalini, mm..kme ihtimaline tercih etmek aptallık olurdu. Bunun yerine daha pragmatist bi çözüm düşünüp, zaten kıllı kadınlar var, er kişi niyetine m..kerim, o şekil boşalır, muradıma ererim demiş olabilir:)) bu durumda kıllarından kurtulmayı hatunlara günah kılarak, kıllı erkek m..kme hayalini sürekli kılmıştır. :)mantıklı:) valla:)

     Kadınlar üzerinden, g.tünden gelenek, din, uydurma, bu sayede fantezilerini gerçekleştirme, sadece islama has bi özellik değilidir ayrıca. Misal bi uzakdoğulu kadın şair şöyle der, yüzyılar önce, ayak fetişti zengin, piskopat bir adamın fantezileri yüzünden, çinli kadınların ayaklarını birbirine bağlayarak yürümelerini, asalet, gelenek, saygı diye nitelendiren koca bir toplumun varlığına inanabiliyor musunuz? İnanılmaz ama gerçek!!! Din ve sapkınlık:))işte budur:)net







3 yorum:

Guven dedi ki...

Aklın yanında olmadığı bir sürü istek... Kıllar kadar,hatta kıllardan öte daha çocukken yaratıcının fazlalık görmediği çok önemli olan deri parçasını istemeyen efendiler, kıllara ise aşık;ne yaman çelişki...

Nefer Neferteti dedi ki...

Bu bi ironi net:)

Guven dedi ki...

Kara mizah ironisi...