Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

6 Aralık 2014 Cumartesi

aSimilasyON iy biŞey!

Sol duyumun dediğidir

    Asimilasyon   dedi,, kahvesinden son yudumunu alırken, istanbuldan ormana mecburi iniş yapan delukanlı, sonra boğazını temizleyip devam etti. Asimilasyon çok mühim bi kavram. Ve ne yazık ki, bu bölgenin çoğu asimilasyona uğramış. 

 Asimilasyon nedir dedi sarışın, yüzünü düşen saçını kulağının arkasına yerleştirip.

  Asimilasyon dedi delukanlı:
  1. Farklı kökenden gelen azınlıkları veya etnik grupları, bunların kültür birikimlerini, kimliklerini baskın doku ve yapı içinde eriterek yok etme sürecinin sonu. 
Hımm...dedi sol duyum sol omzuna fırlayıp!!.Kavgaların çoğu iletişimsizlikten çıkar bu durumda birlikte yaşayan insanların aynı dili konuşması kadar pragmatist bi çözüm düşünemiyorum.Başka dilleri konuşmak yasaklanmamalı tabi; ama tek dil, bu karmaşanın en kısa ve net çözüdür bence:))Özellikle gelişmemiş ve gelişmekte olan toplumlar için.

    Ve ayrıca dedi;  asimilasyon iy bi şey ozaman,  kadını köpekleştiren,  mutfakla yatak odası arasına sıkıştıran, , kafasına siyah bi çuval geçirip sokaklarda dolaşmasını mübah kılan,  kadına, zulmeden  bu öğreti,    bu  sistem, asimile olsun,  bu din;  adı her neyse, yok olsun, istiyorum, adları tabletlerden silinsin!! net!!

Böyle demedi elbette, tam diyecekti kİ, bi yumrukla indirdi onu omzumdan sağ duyum, gülümseyip bi kahve daha dedi.))? ha ha...çok hoş.)

 Bizi asimile eden o onurlu adamları neferteti selamlar!


Okudun mu? Afiyet olsun:) Alttaki, reklamı tıkla layk niyetine çok sevap valla:)

Hiç yorum yok: