Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

15 Ağustos 2014 Cuma

DEmokraSİ ErEKsiyonu ay dilim sürtçtü çok pardon !!! EroZYonu:)))

  Sol duyumun dediğidir


     Ben kuşlardan da küçükken, büyük ağaç,  insanlar hakkında ne zaman yorum yapsa, cıkss...işe yaramaz kötü bi adamdır o; ya da heee heee ne iyi gadındı o:) derdi. Bu iki tanımlamadan başka hiç bi şey söylemezdi, zengindi, fakirdi, güzeldi, çirkindi v.s sadece "iyi ve "kötü";  insanları tanımlamak için kafiydi:))

     Bu öğretilerden yola çıkarak dünyada 2 ırk olduğu sonucuna vardım ben de:)), iyiler ve kötüler:))) ha ha...çok hoş.)
    Geçenlerde  Benim adım  Khan'ı  izlediğimde de aynı anafikri görünce gülümsedim:))İzlemeyelere "ay çok feci güzel izleyin!!! repliği yapacam:))

  Ama efendim mevzu o deil bakın mevzu ne. Uçurumdan uçan evler, yazı dizime başlamadan önce ki; bazen böle diyip hiç başlamıyorum; olur öle arada,neyse, demem oki sana,  uçurumlarda kartallar gibi yuva yapan insancıklar vardır mazlum ülkemde. Her ne hikmetse uçurumlarda kurulmasına rağmen nasıl oluyorda uçmuyordu bu evler dedi küçük kız? Elbette ağaçlar diye bağırdı kendine:) Ağaçlar, dört kollarıyla sararlar toprağı, mavi ağaçlar, yeşil ağaçlar, sarı,bodur, tıfıl ağaçlar:))
   Ama kötüler iş başı yaptığında ve cahillik kötülükle birleştiğinde işte o an; ağaçları kesip satmaya başladılar. İy para ediyo muhtar emmi! köylüyü fukaralıktan kurtarıyokkk fena mı ediyoz? hem köylüde memnun, azcık saralle çikolatası gördü ekmekleri:)misss gibi mübarek:))
      Yağmurlar başlayacak dedi, iyiler, toprak ona ait olanı alacak, yapmayın!
 Sonra bi gün, ağaçsız, çırılçıplak kalan tepeler,  hoppp diye çöküverdi evlerin üstüne. Uçurumdan uçtu evler diye bağırdı küçük kız!! uçurumdan uçtu evler!
  Allah taksitarlarını affetsin!

Demem o ki sana,  seçimden sonra halkım bana gaz verdi diye göğsünü yumruklayan,  Gazman, kalan son ağaçları da, yok ediyor. Yılmaz abim hürriyetten kovulmuş diyorlar, Ahmedimin başına neler gelir tahayyül edemiyom bile:((

     Onlar sayesinde elimiz ayfon gördü, ayağımızın altında son model  vosvagenler, ekmeğimizin üstündE sarella çukulatası:))yalan mı, yalansa yalan de replikleri kulaklarımızda:))

       Velhasıl;   demokrasi ereksiyonu sonucunda, erozyona uğrayacak mazlum ülkem sanki:((

Allah taksiratımızı affetsin:))
     Neferteti mazlum halkını selamlar

Hiç yorum yok: