Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

10 Kasım 2013 Pazar

KaSIMda YAS başkadır :(

Sol duyumun dediğidir
   
 Ben kuşlardan da küçükken, her sabah erkenden kalkıp ormandaki ağacımın kollarına koştuğum da, uzaktaki tepede dalgalanan ay-yıldızı bakardım. Ona koşacağım günleri sabırla sayardım. Bıkmadan usanmadan her sabah...

Bayrak neydi?
Senin için bez parçası, senin için don kumaşı
Benim için kutsal.
Sisli bi sabahında ormanda, 
tırmanıp en uzun ağacın kollarına,
 bayrağa bakmadın ki.
Özgürlük O!
bir insanlaşma biçimi.
Adalet O!
bi eşitlenme biçimi
Hala daha onun bakıp gözlerimin camlanışı bundandır.
Ve var oldukça benliğim
kutsal bi kitap gibi, alnıma koyup, 
üç defa öpeceğim.
       Ve o gün, yağmurlu bi sabahında ormanda, tırmanınca  ağacımın kollarına, bayrağı göremedim. Sis de yoktu üstelik. Parlak bi sabah ve bayrak yok! İnanılır gibi değil!
 Gidip bakmalı mıyım? Çok uzak...hem küçüğüm:(Doğumumun üstünden altı bahar geçti daha:(
Abla şirine koştum hemen. Bayrak yok dedim, sesim içime kaçarak!!Bayrak yok:(( Biri onu çaldı mı? 
Çalmak mı dedi gülümsedi:(((Kimse onu çalamaz, onu koruyorlar,  küçük şirinim:). Atatürk öldü.Bayraklar yarıya indirildi, ondan göremiyorsun. Beyaz yakalarımızı çıkardık, yastayız. Hımm...dedim kendime. Atatürk!! adını biliyorum. Bayrağı dağlarımıza asan adam, annemi ,ninemi insanlaştıran adam.  Bayrak-adam:)
 Atatürk ölmesin, dedim sessizce,  sesim içime kaçarak, bayrağı göremiyorum.:(
Onu görmeden, ona bakmadan asla başaramam.
Bayrak-adam ölmesin:(
Atatürk ölmesin:(

    

Hiç yorum yok: