Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

30 Eylül 2013 Pazartesi

kEZbaN pARİSte dEĞil:)))LizBON da:)

        LizBonun yolları taştan, sen çıkardın beni beni baştan, türküsü dudaklarında, uzağaaaaaaaaa çok uzağa
gitmenin dürtüsü damarlarında vira demirrrrrrrrrr Lizbonnnnn:).

   Nerden çıktı bu lizbon sevdası demeyin, hedef sapması yaşadım azcık:)) Amaç Londrayı görmekdi ama, kıl ingilizler şengenimi kabul etmeyip ayrıca vize istedikleri için cıksss...ingilize atar yapıp, hıh! Londraya mı kaldım o dem, çeker giderim Lizbona repliği yaptım valla:))

    Portekizli denizcileri hep merak etmişimdir oldum olası:)) onları çok özel sözcüklerle tanımlamak istiyorum; bu nedenle onlara hımm...ne desem:)) şeyy...dünyanın kaşifleri cıkss..." yeni dünya mucitleri "diyecem valla:))

    Lizbona düşer düşmez, Lizbon sahillerindeki bu bi avuç adamın heykellerine göz attım önce  İlk denize açıldıkları yer...zaman kayması yaşıyorum oraya bakınca bi an. Bi avuç adam mahşeri bi kalabalık, bi bilinmeze yolculuğun heyecanı, korkusu, cesareti, insancıkların yüzüne sinmiş:)her kafadan bi ses çıkıyor. Sesler birleşiyor sonra, kalabalık uğuldaşıyor.
Apollo, uzya fırlatılıyor sanki, "yeni dünya kafişleri" uzayın derinliklerine yol alıyor.Dönecekler  mi ???bi umut belki...ha ha...çok hoş.)
  Döneceklerrrrrrrrr, al kırlaraaaa, bozkırlaraaaaaaaaa, güneşi sunacaklarrrrrrrr, yancaklar ama bi daha yalnız kalmayacklarrrrrrr...ne hoş sölerdi Ahmet abim valla:)))

Neyse efendim mevzu o deil, bakın mevzu ne:)
   Ormandan istanbul'a uçmuşuz, gecenin bi vakti. Sabaha kadar havaalanında pinekledik tabi. Hava alanı sürüngeniyim hımm..bu tabir çuk oturdu. Yorgunum, uykusuzum... Atatürk hava alanın koca mescidinde namaz kılarken uyuyasım geldi valla:)) ha ha...çok hoş.)
     Ve işte Lizbon!!!nasıl tanımlarsınız? hımm..eh! işte diyeceğim:)) şehir büyük bi depremle yıkılıp yeniden imar edilince yeterince eski gelmedi bana:)) Allahtan, Portoyu görme olasılığımız hasıl oldu:))) Porto!!!en güzel bi şey...Portekizin istanbulu diye tanımlayabilirim:))) Portoya gitmişken, bi boğaz turu da yapın derim:))çok hoş.)

      Lizbonun nesi güzel diyenlere:)) ekmekleri güzellllllllll!!! diye haykırabilirim valla:))Yurtdışında en çok karşılaştığım sorun yiyecek bi şey bulamamadır ki;  bu yüzden  sırt çantamda hep koca bi ekmek taşırım, biraz da zeytin:)) valla:) ha ha...çok hoş.)

 Ama lizbonda cıkkss...missssssss gibi ekmekler, poğacalarrr, belen pastası hımm...belen pastası,laz böreği gibi bişey, bide Sebze çorbası dedikleri şey de lahana çorbası çıktı:)))
  hımm...dedi sol duyum sol omzuma oturup bu portekizli denizciler, bizim karadenizden kız mı aldı yoksa? ha ha...çok hoş.)olmaz mı olabilir der Bülent Ortaçgil:))
    Yeni insancıklar tanıma faslımız var bide. Grupla kaynaşma dersleri. cıkss..kaynaşamama demek daha mantıklı. Taşradan gelen kızlar olarak, er kişilerin her anlattıklarına gülüyoruz.Ben de sinir bozucu bi baş ağrısı hasıl oldu.Ama nası başım ağırıyo anlatamam çok fena yani...yinede kızsal davranışlar sergileyip anlatılanlara gülümsüyorum .Konuşan er kişi birde,bana dönüp,
-neden sadece dudaklarınızla gülüyorsunuz demesin mi!!!
   Sol duyum sol omzuma çıkıp bağırdı!!! Lan!!!İğrenç espirilerine gülmeye çalışıyorum burda!!!en azından gülümseme çabama azcık saygı duyyy angut!!evet yüzümde sadece bi sırıtış olabilir ama senin esprilerine bu bile fazla!!!ayrıca başım ağırıyor!!! belkide senin iğrenç esprilerin yüzündedendir!!!cık...cık...hiç hoş deil.:)

  Sağduyum ağzını toplayıp hımm...biraz başım ağırıyor da dedi.Ayrıca doğal gülüşüm bu:)

Demek bana, niye sırıtıyorsun dersin!!! hımm...hasbihal edelim mi?

-Seyahat etmeyi seviyorsunuz siz de herhalde dedim;
 - evet dedi.kesin Tayland gitmişsinizdir :)
-evet, nasıl bildiniz?
-Tayland görmüş bi protottipiniz var dedim, ondan:)) ha ha...çok hoş.)

Bitti:))

Bitti demeyi sevmişimdir hep:)

       Seyahatlerime son verme kararı aldım bu arada.Yerleşik hayata geçeçeğim. Çeyiz paramda bitti zaten, bi ata ihtiyacım var yani:)Opel corsa:))) siyah inci diyecem ona:))) ha ha...çok hoş.)
 

Hiç yorum yok: