Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

12 Ocak 2013 Cumartesi

bÜYü eNerjiden, BiO eNerjiye:)


SAç Teli   bÜyÜsü:)

      Ben kuşlardan da küçükken en büyük keyfim saçlarımı incecik örmekti. Kırka tamamlamak da çok mühimdi:) 40 örgülü Fadik olma gibi bi çaba içerisindeydim:)Kırk örgülü Fadik kimdi,  belki bi film kahramanıydı belki bi masal hala bilmiyorum valla:)
  Ama efendim mevzu o deil, bakın mevzu ne:)
  Saçlarımı her taradığımda bi çile yolunmuş saç tarakta kalırdı.Bu yolunmuş  saçları direkt ormana  fırlatırdım. Bence  iyi  bişey yapıyordum. Çünkü ne zaman bi kuş yuvası bulsam, yuvaların bi kısmında saç telleri bulurdum:)Kuşlar saçlarımızı bulup yuva yapımında kullanıyordu:))) saçlarımız kuşların işine yarıyordu :)ha ha...çok hoş.)

 Ama bu büyük ağacın en nefret ettiği şeydi. Ona göre bu davranış biçimi çok tehlikeliydi, çünkü saçlar çok mühimdi;  koca ninesinden ona kalan en büyük öğüt, saçların asla dışarı atılmaması sobada yakılmasıydı.Çünkü sizin saç telinizi eline geçiren kötü bi müslüm,  saç telinizi kullanarak, size en korkunç büyüleri yapabilirdi.O yüzden saçlar asla ormana atılmaz sobada yakılırdı.

   Seneler sonra,  rahip Mendel sayesinde genetik merakım depreşince, bakın neler öğrendim:)))Gerçeği annemden şimdi öğrendim repliği yapacam valla:))ha ha...çok hoş.)


          Genetik özelliklerimiz hücrelerimizdeki çekirdeğin içinde bulunan kromozomlarda taşınır. Kromozomlar DNA ve özel proteinlerin birleşmesiyle oluşur.DNA, hücrenin yönetici molekülüdür ve beslenme, solunum, üreme gibi canlılık faaliyetlerini yönetir. DNA'nın yapısında kalıtsal özelliklerimize etki eden yapılar bulunur. Bu yapılar genlerdir. Kalıtsal bilgiler genler tarafından taşınır.Sadece bir damla kanidrar,TÜKÜRÜKmenstruasyon kanı, süt, bir adet kıl veya SAÇ TELİ  kişinin genetik kimliğini belirlemek için yeterlidir.

 Sol duyum sol omzuma çıkıp şöle bağırdı!!!! Bu bi tesadüf olamaz!!

    Biliyorlardı!!!
 Yazılı tarihten bile daha önce olabilir:))ne kadar önce bilemiyorum,  belki Nuh tufanından bile daha önce, genetik şifremizin saç telinde gizli olduğunu keşfeden birileri olmuş:) belki o devrin büyücüleri aslında bu günün bio cularıyla aynı saftaydılar. Büyü dinlerce yasaklanmış tıpkı şimdi insan kopyalanmasının yasaklanması gibi:))

     Biliyorlardı!! 
Tanrının lanetine uğrayan hangi medeniyetti bilmiyorum ama genetik şifre ve telepati yoluyla insan hareketlerine yön verilebileceğini de keşfetmişlerdi:) Aslında büyü bi tür bio enerji:)) bence öle valla:) ha ha...çok hoş.) Tükürük falını da unutmadım tabi:)) Artık başka bahara:)


Hiç yorum yok: