Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

5 Aralık 2012 Çarşamba

FaTmAnIN KaDeR HeSaPLaYıCıSI:)

Sol duyumun dediğidir:)

     Her davranış biçimimiz, her davranışımız bizi, başka bi yola yeniden hesaplanan, yeni bir
 kadere götürüyor. Bu sürekli yenilenen kader hesaplamalarını fark eden bi şair şöyle der; koruluktan ayrılıyordu iki yol, ben az yürünen yolu seçtim ve bu; beni farklı kıldı.  koruluktan ayrılan aslında, iki yol değildir, koruluktan ayrılan, binlerce farklı yolun ve olasılığın toplamıdır.

  Bu açıdan baktığımızda,cps lerin "kader hesaplayıcıları "olduğunu düşünüyorum valla:))ne zaman yanlış   yola sapsak, "yeniden hesaplanıyor" diyor:)))ha ha...çok hoş.:)  
    
     Yani kaderimiz diye bi şey yok. Kaderlerimiz diye çoğullar:)) yazılılar bu doğru;  ama her davranış biçimimize göre yeniden hesaplanıyor, bu da bizim davranış biçimimizin kaderimizi değiştirebileceği sonucuna bizi götürür kİ; zaten değiştirebileceğimiz şekilde tasarlanmış bi yazılımdır bu:))Kader yazılımını hazırlayan ancak bi tanrı olabilir :)tanrı sen muhteşemsin:))))valla:) ha ha...çok hoş.)

     Ama efendim mevzu o deil, bakın mevzu ne:)

    Kader ağlarını örüyordu, repliği kime ait bilmiyom ama hımm...kaderi bi örümcek ağına benzetmek mantıklı. Birbirinden  farklı olasılıklar sizi aynı sonuca götürecek. Elbette ölüme:)) Son hep aynı, farkındalık yaratan şey, kullandığınız ağlar ya da yollar, kısa yollar öğretildiği gibi sizi sonuca,  ölüme götürüyor :))) Kısa çöpü çekmiş gibi oluyorsunuz yani.))) insanın ömrünü uzatıp kısaltma olasılığı da kendi elinde sonucuna varabilirsiniz:)valla:)ha ha...çok hoş.)

    Şimdide; Fatmanın, kader hesaplayıcısı olalım.

BİRİNCİ OLASILIK-
O gün Fatma arkadaşının doğum gününe katıldı ve Aytaçla tanıştı. Sevişip evlendiler.nur topu gibi bi oğulları oldu.güzel bir hayat sürdü ve öldü.

Birinci olasılığın alt olası hesabı-
O gün Fatma arkadaşının doğum gününe katıldı. Aytaçla tanıştılar.seviştiler ama evlenemediler.Çünkü Aytaç zaten evliydi.Fatma bunu öğrenince depresyona girip intihar etti.

Birinci olasılığın ikinci alt olası hesabı-
Ogün Fatma arkadaşının doğum gününe gitti. Aytaçla tanıştılar. Aytacı görürü görmez aşık oldu ama evlenmediler.Çünkü Aytaç geydi:)Ama arkadaşı Ferhatı tanıdı.Ferhat bir motorsiklet tutkunuydu.Kısa bir hayatları oldu.Bir motor kazasında öldüler.

 İKİNCİN OLASILIK- O gün Fatma, bir baş ağrısıyla uyandı ve arkadaşının doğum gününe gitmedi.Hiç kimseyle tanışmadı.Uzun ve yalnız bi hayat sürüp öldü.

Hayat! sen bi olasılık hesabısın:::))))m-s-2012-nefer-neforizmalar:)






Hiç yorum yok: