Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

24 Aralık 2011 Cumartesi

hallac-ı mansur! isa olamayan peygamber:)



ENEL-HAK!(Ana l-haqq ‏انا الحقّ‎)

İsadan 856 yıl,  Muhammedden 285 yıl sonra, çölün orta yerinde, "tur" şehrinde küçük bi oğlan çocuğu anasının bacakları arasından büyük bi çığlıkla kurtuldu.

Çığlık zamanın sarmalında döndü durdu. M.s.2011 de, ormanda yalınayak koşan küçük bi kızın kulaklarında patladı. Misal israfil sur'a üflemiş gibi kesintisiz ve uçsuz bucaksız çığlık...

 Küçük kız kulaklarını elleriyle kapadı. Çığlıklarını duymuyorum " Hallaç" dedi. Derini yüzdüklerini görmüyorum. Ve yavaşca seni ölüme terk edenleri ...Körün ben!!Hiç birini görmüyorum! Senin için yapacağım hiç bi şey yok! BAĞIRMA BANA!

Dinlemiyorum. anlatma!

12imde hafız oldum dedi, Hallaç.

Yaradan rabbimin adıyla okudum, kitabı mukaddesi. Bismillahirrahmanirrahimmmm.  O beni bi kan pıhtısından yarattı!!!

 Keşke okumaz olaydım. Keşke çoban olaydım!
 
Sora sora Bağdatı bulduğum o gün, bi Bağdatlı,
 
bana bakıp dedi kİ;  "Gâliba bir ağaç parçasının ucunu kırmızıya boyaman yakındır!"

Korkmalı mıyım dedim?

 Aramaya koyuldum.

Horasanı, Mâverâünnehri,  Çin'i,  Maçin'i dolaştım.

Yıllarca onu arayıp durdum.


Buldum diye bağırdım günlerden bir gün! Buldum!

ENEL HAK!(ALLAH BENİM İÇİMDEDİR!!!)


Alenen işkence ettiler bana. Derimi yüzdüler diri diri.  bi çarmıha gerdiler İsa gibi. Ben bağırdım!ENEL HAK!

Sonra o Atinalıyı gördüm. Zamanın sarmalına, takıldı kaldı. Elinde bi tas baldıran zehri bı kısmını içip uzattı  bana..

Kalanıysa ,dikleyip kafasına dedi kİ;

Ben SOKRATES. Ey Atinalılar! oy çokluğuyla idamıma karar verdiniz. Ölümlerden ölüm beğeneceğim şimdi:)))seçme hakkım olması ne hoş.)

Acım azaldı o an. İsayı da böyle çarmıha germediler mi dedim.  Ben ölümüsüzüm! Tanrıyı öldürebilir misiniz? Enel hak!


Amannnnn amman yandımmmmmmmm amman, acı yüzlerrrrrrrr, kurşun gibi izlerrrrrr. Son bakıştakiiii o yüzler kaldı aklımızdaaaaa.....
 yazı türküleri....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

.)Tanrı nerede ki? İçimizde değil mi? E kudreti ilahiyesi öyle demiyor mu: Ben sizin şah damarınızdan daha yakınım!!!!! size..en yakınımızdayse elbette tanrı bizim içimizde olacak...

Üstelik Magdalı güzel kişi de öyle diyor.. misal; dünyeviyetle işiniz olmasın zira doğduğunuz gibi yine doğacaksınız rahimlerden...

Taklamakan by Ruhungözyaşları

neferteti dedi ki...

taklamakan:)antoyu anımsadım valla:)tşk.