Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

29 Kasım 2011 Salı

Bir bakirenin dramı:(

 Aradım yıllarca seni heryerdeeee, bir türlü karşıma çıkmadın namussss, nihayet bir yerde rastladım sanaaaaaaaaa, utançtan yüzüme bakmadınnn namusssssss..hadi yandan...hadi hadi yandannnnn...

Sezen ablamın türküsü dudaklarımda, ağlayınca daha da yeşillenen gözlerine bakarak, mümineyi dinliyorum:)

 Bize öğretildiği üzre, bacak arasında sıkısıkıya sakladığı namusu sorguluyor.

Ama çok geç...
Geç kalmışlık bi bıçak gibi boğazını kesiyor.Derin bi nefes alıp;

O kadar çok namusluyum kİ; kimseyle birlikte olamadım, diyor. Benimle evlenmek isteyenler oldu ama onları sevmedim. Sevmediğim bi adamdan çocuk yaparsam, onu da sevmeyeceğim korkusu düştü içime sonra. Benim sevdiğim adamlar olmadı mı? oldu elbette. Ama bu seferde onlar benimle evlenmedi. Evlenmeden ben de onlarla birlikte olmak istemedim. Olmadı.işte...

Dünyada en çok istediğim şey, bi çocuk sahibi olmaktı oysa . Ama şimdi çocuk sahibi olamayacağım. Çünkü doktor menopaza girdiğimi söyledi. Yumurtalıklarım artık bi işe yaramadıklarını düşünüp, yumurtlamaktan vazgeçmişler!

Cennetide ayaklarının altına alamayacaktı bide. Buda cabası:) Ağlıyor .Anlatıyor. Niye Anlatıyor bana.?Bilmiyorum.

Ağlama demiyorum ona.Onu ağlamaya bırakıyorum. Ağlayınca, gözleri yeşilleniyor. yanakları pembeleşiyor. Sol duyum sol omzuma  oturup, hımm..diyor hurileştin:) çok hoş.)
   
Eserinle şimdi neden, gurur duymuyorsun müslüman?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen niye bu kadar salaksın ?

neferteti dedi ki...

allah vergisi canım yaa...hikmetinden sual olmayandır O::)

Bolat dedi ki...

Ben sadece erkekler hassastır bu konuda diyordum ama kadınlar daha hassasmış! Kadın kadının kurdudur lafı geldi aklıma. Bu ülkede kadın olmak zor olsa gerek.

neferteti dedi ki...

Bolat şirin:)sen yenisin galiba:)ormana hşg:)seninle aynı ülkede mi yaşıyoruz::))