Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

24 Ağustos 2011 Çarşamba

gökyüzülü ahmet:)

Geçenlerde gecenin bi vakti. kapı çalındı. Açtım. Baktım ki; Ahmet gelmiş, "gökyüzülü ahmet". Çocukluğumdan beri görmemişim... yıllar sonra gecenin bi vakti...sen çıkgel...büyümüş, değişmiş tabi:) koca bi adam olmuş.tanımadım önce.
-kimsiniz dedim?
- ben ahmet dedi,
tanımadın mı?
"gökyüzülü ahmet"

Hani kuşlardan da küçükken, ormanda en uzun ağacın kollarına kaçmıştın bi gece...yıldızlı bi gecede gökyüzüne bakıyordun. görmüyordun bide beni.
sen bana bakıyordun, ben sana :)kaydım azcık eksenimdem. bi gözkırptım sana. aha!!!! diye bağırdın geceye ...yıldız kaydı!!!sonra tanıştık, parmağını uzatıp, dokundun bana:)

Adın ne dedin, Ahmet dedim:) kaydırak oynuyordum gökyüzünde. kayan yıldızlar, yıldız çocuklarıdır, gökyüzünün. oynayalım mı dedin, ağacının kollarından uzandın bana.

İşte o an! bildim diye bağırdım!! "gökyüzülü Ahmet" en sevdiğim yoldaşım,arkadaşım, sırdaşım benim.Kapıdan geldin yaa şimdi, şaşırdım!!hep pencereden gelirdin, oysa:)


Gözlerim doldu birden. Sesim titredi. Ahmet dedim, öldün sandım. yıllarca ne bi ses ne bi seda...öldürdüler seni sandım.şimdi bu gece...biliyormusun gökyüzü görünmüyor evimden. herkeste bi deniz görme sevdası. gökyüzünü görmeden yaşıyorum  yıllarca. o yüzden  kırıldın gittin sandım.
Gel otur ahmet.ne çok özlemişim seni:))

Söylesem inanmazlar şimdi. Ahmet geldi desem . bi gece ansızın...varlığına deliller aramaya koyulurlar. inanmazlar bana. İnanmayanları sevmiyorum Ahmet. Rabba da inanmaz onlar. Deliller isterler sürekli. Ahmetin boyu kaç, gözleri ne renk diyecekler misal.

Yokluğunu ispatlayın o zaman dediydim de şaşırıp baktıydılar bana. Ahmedin yokluğuna deliller göster, bana o dem beyaz yakalı adam:) madem Ahmet yok, madem rab yok, diyorsun.
Zavallı  şöringerin kedisi bunun için öldü bilir misin?sırf bunlara Ahmedin varlığıyla yokluğunun eşit olasılık da olduğunu ispat etmek için, öldü zavallı kedicik!
Kedi öldü, şöringer öldü.Vardan yok oldular, yoktan var oldukları gibi...
Hala daha  deliller arıyor, zavallılar. Oysa hiç delil bırakmadan gitti Ahmet.

Kimse görsün istemem seni zaten, gökyüzülü Ahmet . Bir tek bileyim bi tek ben seveyim seni!!!

Hiç yorum yok: