Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

18 Haziran 2011 Cumartesi

islamda kadınlar ve köpekler:)

                                                                     
Tapınak fahişeliğinden,islamın cariyeliğine, islamda kadınlar ve köpekler,  adlı pembe yazıcığımın devamını neşretmiş bulunuyorum. (bu cümlecikle yazar kişisi, pembe dizilere atıfta bulunur.  amaç, okuyucu  yazıcığı okuyunca, yanacıkları pembe dizi izlemiş gibi pembe pembe olsun:)ha ha...çok hoş.)

Ama efendim mevzu o deil, bakın mevzu ne:)

islamda kadınlar ve köpekler ne alaka demeyin kuzucuklarım :) şimdi alakaya turşu suyu sıkacam birazdan:) bakınız niye?
  
Resûlullah Efendimiz, (Eğer bana, birinin diğerine secde etmesi emir olunsaydı, kadınların kocalarına secde etmelerini emrederdim. Çünkü kocanın, hanımı üzerindeki hakkı çok büyüktür) buyurdu. O halde, kadın kocasının emrine ve sözlerine itaat etmeli, Hakkın rızasına bu yolla kavuşmalıdır.

Buncağazımı okuyup ah!!! işte sevgili efendimiz hatunlara ne ka değer veriyomuş:)) kocalarının önünde secde etmelerini yasaklamış sonucunu çıkaranlara sarışın sarışın gülümsüyorum:) çünkü net bişekilde kocasını memnun etmeyen hatunun cennet yüzü göremeyeceği ifade edilmiştir:) ha ha ..artık memnun etmek derken ne kasdediliyo sorucuğunun cevabını varın siz bulun:) misal,  kocasının istemesine rağmen saksafon çekmeyen hatun cennet yüzü göremeyecek midir?:)) iğkk..hiç hoş deil.)

Kadının kocası ile bir saat (bir müddet) oturması, Kâ'be'yi tavaf etmesinden daha iyidir, der beriki.)


oturması derken::))) ha ha...kucağına oturması mahiyeti taşıyo kanımca:) hımm...hacı oluyon yani:))
 
FAHRUDDİN ER-RÂZİ TEFSİRİ

BAKARA SURESİ
AYETLER: 229-254
Rahman ve Rahim Allah´ın Adı ile
1) Erkek şunlarda kadından daha üstündür.

a) Akıl,

b) Diyet,

c) Miras,

d) Devlet başkanlığı, hakimlik ve sahiciliğe uygun olması,

e) Hanımının üzerine evlenebilmesi ve ona karşı bir şahsiyet sahibi olma­sı.. Kadının kocasına karşı aynı şekilde olması mümkün değildir.

Kıyamet günü allahu teala, diliyle kocasına eziyet eden kadının dilini, 70 arşın uzun yapıp boynuna dolar:)kocasına kötü gözle bakan kadını da, başı kesik ve bedeni parçalanmış hale çevirir. (Şir'a)

ve buna benzer yüzlercesiiiii.....
E y mümine! şüphesiz burada sana, apaçık bir mesaj var!

ve gelelim ortak paydaya:)


Ben kuşlardan da küçükken, ormana ne zaman ezan sesi yayılsa, zındık köpeğim ulumaya başlardı:) Günah büyük günah! Ezanla,  uluyan köpekleri vuruyordu birer birer müslüman.  Zındık köpekler ezanı taklit ediyor sanırlardı.
Günlerden bi gün, ezan okurken köpek,  hacımolla çıka geldi. Bu köpek uluyor mu ezanla dedi. cıkk...ulumuyor dedi anabelli büyük  ceylan gözlerini açıp, zikrediyor. O mübarek Ashab-ı Kehf in köpeğini bilir misniz? Cennete girecek o,  mübarek köpek Kıtmir de, ne zaman ezanı duysa böle zikredermiş!valla:)
Rahman ve rahim olanının adına, and olsun ki;  ulumuyor! zikrediyor!!! Onu vurmak günah! büyük gühan!ben vebalinden söyleyip kurtulayım. tikk..takk..yazı-tura:))ha ha ..tura..işte atatürk! kurtuldun!!!!


senigidi aptal köpek!!!  ne kadar daha koruyabilirim seni. neden anlamak istemiyorsun!

kadınların ve köpeklerin ezan okuması yasaktır!!!!

kadınların ve köpeklerin ezan okuması yasaktır!!!!


hadi söyle, yaradan rabbinin adıyla söyle!

kadınların ve köpeklerin ezan okuması yasaktır!!!!

Anlamıyorsun!
dinlemiyorsun!

Bi gün seni vuracaklar ve ben, ağlamayacağım!


Neferteti mazlum halkını selamlar.

Hiç yorum yok: