Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

27 Haziran 2011 Pazartesi

aŞkın mateMatiği:)

sıfır(0)-sekiz(8)-sonsuz:)= BEN

Sıfırı sevmişimdir hep. Mucidi Harezmidir. Büker 8 yaparsın. İnce belli sekizdir , O:)) Yatırırsın sonsuz olur:) bölersin iki tane 3 olur:) dişidir, çoğalır:) hımm..hayata anlam katar. Her koşulda yaşar.Doğal seleksiyondan kalanlardandır bide.Kimse bilmez ben bilirim. Zayıf ama güçlüdür. çok hoştur yani. belki de en sevdiğim. hiç kimse sıfırı benim gibi sevemez benim gibi sevmeyince de, benim gibi anlatamaz:))

Sıfır benim yalın halim) Sen, benim için sıfırsın derler ya bazen, bi hoş olurum :)ne hoş bi tanımlama.
Oysa, herkes beni 8 sanır.İnce belli bi sekiz::)  Süslenip, püslenince miss gibi sekiz kokarım. Dışarı çıkmaya hazır. Sekiz benim yaşam halim:)
Ne zaman uykuya dalsam, sekiz yatar, sonsuz olur. Rüyalarda uçucu bi maddeye döner.Hep yukarıda...insancıklar aşağıda...beni görmüyorlar...uçucu ve görünmez oluyorum. Bazen açım değişiyor.Sadece ellerini görüyorum herkesin. tanıdık tanımadık, gelip oturuyorlar. anlatıp duruyorlar. ölümlerr...kazalar...aşklar...köpekler...bi hengame bi kaostur gidiyor. Sonsuzum ben, huzursuzum.
Niye anlatıyorlar bana, bilmiyorum. umrumda değil aslında, Ayşenin kocasını vurmuşlar.bana ne... Görüyorum ama paramparça olmuş.ağlıyor. Benim için etkisiz elamandır Ayşe , kocası da. (1)Bir gibi. Yaklaşmayın bana, sıfırım ben, yutan elemanım!  diyorum ama kimse aldırmıyor. Öyle işte, rüyamın orta yerinde...ağlıyor. anlatıyor. ben dinliyorum. izliyorum sabaha kadar. Velhasıl, geceleri sonsuzum...huzursuzum...

Allahtan uyanınca tekrar sıfır oluyorum. Uçucu değilim bide. yine yuvarlaklaştım. yüzümde gergin bi korku. olsun ama kısa  süreliğine. giyinip süsülenince, yine sekiz oluyorum.ince belli bi sekiz. gülümsüyor bana:)) hımm...çok hoş... diyorum.beğeniyorum onu:) herkes sekizi sever. ben de severim.sekiz benim yaşam halim:)bi görseniz siz de seversiniz. valla:) ha ha...çok hoş.)

2 yorum:

API dedi ki...

Hoş yazmışsınız, buna biraz daha yazacağım bekle tamam mi.

neferteti dedi ki...

bekliyorum:)öyle bi havada gel ki, vazgeçmek mümkün olmasın:))selamlarım şirinim:)