Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

18 Mayıs 2011 Çarşamba

ESİR ŞEHRİN İNSANLARI- mayısın ondokuzu

Solduyumun dediğidir

Markiz'de oturmuş sakin


Seyrediyor zamanı gözlerinde tozlarla

istanbulll hatırasııııııııı....

Bir yerinde Altın yaldızlı tarih ve yazı.

16 MART 1920!!!!

İstanbul işgal altında! Esir şehrin insanları. Okuyun! okutun! ...ne hoş kitaptır:)
Esaret, bazıları için, dayanılmaz bi ağırlık! bazıları için dayanılır bi hafiflik. Ağırlığı hissedenler, anadoluya kaçıyor. Geri dönmek için gidiyorlar.

Bi adam var diyorlar. Hepimizin umudu. Hepinizin umudu.

Paristen, ülkesi için geri dönen türk'e şöyle diyor sevgili zevcesi:- bu günün hayırlı solcuları diye varsay:)

-Neden ingilizlerden nefret ediyorsun? ingilizler bize ne yaptı ki? kızımız ayşe için pariste bi okul bile ayarladılar. kızımızı hiç sevmiyor musun ?ayşe yi? onun istikbalini hiç düşünmüyor musun?

Anadoluya gideceksin!  o işe yaramaz!  ilkel insanlar için değer mi?

Demem o ki sana; o işe yaramaz ilkel insan! Benim, O:)
Benim için döndüler! Benim için öldüler! Adım Fatma. Ben büyüdüm!
Onlara saygı duyuyorum ve unutmuyorum!!!!unutmayacağım. Kime saygı duymalıyım peki? onlardan üçer, dörder alınız diyerek beni mallaştıran, muhammede mi ?

unutmamalıııııı....hatırlamalı....sevgiyle anmalııııı...anılarla gönülleri hoş tutmalı:) ayırmamalıı....
NEFERTETİ mazlum halkını selamlar:)

Hiç yorum yok: