Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

8 Mayıs 2011 Pazar

Bayrak Muhafızları

Bayrak neydi?
Senin için bez parçası.
Senin için don kumaşı!
Benim için kutsal!
And olsun ki kutsal.
Sisli bi sabahında ormanda,
tırmanıp en uzun ağacın kollarına,
bayrağa bakmadın ki...
özgürlük O!
bi insanlaşma biçimi.
hürriyet O!
mutfakla yatak odası arasından çıkışın vizesi.
adalet o!
halt etmiş yanında muhammedin adaleti.
hala daha ona bakıp,
gözlerimin camlanışı bundandır.
senin için bez parçası,
senin için don kumaşı.
benim için kutsal.
Hala kutsal.
Ve varoldukça benliğim,
kutsal bi kitap gibi,
alnıma koyup, üç defa öpeceğim.

Gölgende bana da, bana da yer ver diyen şairi ben anlarım.
ama sen anlamazsın
anlamazsınnnn...
anlamazsınn...
kadere de inanmazsıııın...

Hiç yorum yok: