Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

24 Nisan 2011 Pazar

mütercim profösör:)çocukların dekolte giymesi tecavüze davet midir peki?


Seneler evvel mazlum ülkem minnacık bi bebeyken, Alamanyanın gücü ve ihtişamıyla büyülenirken, Alman yazmışsa doğrudur, Alman yapmışsa iyidir; felsefesi sarsılmaz bi abide gibi belleklerinde dururken, deli gibi almanca kitapları türkçeye çeviriyo. Tıp,kimya, botanik eline ne gelirse artık:)Belli bi süre sonra Botanik kitaplarında yazılanları aynen uygulamasına rağmen bahçesinde ki bitkilerin niye öldüğüne bi anlam veremiyor.Yoksa Almanlar yanlış mı yazıyor:)Sonracıma düşünüyor:) tatlı tatlı kaşınıyor:)Üç vakte kadar tepesinde parıldayan güneşe baktıp,buldum diye bağırıyor!!! Almanlar doğru söylüyor ama benim iklimimde deil:)iklim farklı! toprak farklı! fark burada:)ha ha ...çok hoş.)

Şimdi, şu an, prof.dr NEVZAT TARHAN abimin, yazıcığını okuyunca, hop!! diye bu hikayecik düştü belleğe:)
Prof.dr Nevzat abim ne terennüm etti ki; biz haddini bilmeyen avam ona çemkirme ihtiyacı hissettik:)
Prof dr. Nevzat abim der ki; Sayın Orhan ÇEKEN dekolte giymek, tecavüze davetiye çıkarır.Bu durumda davete icabet eden er kişi suçlu mudur? cıkk...suçsuzdur:) açıklaması aslında yanlış değildir.
Ve savını ABD yapılan bi araştırmayla destekler
"Geçtiğimiz yıllarda ABD Başsavcılar Yüksek Kurulu pornografik erotik materyalle cinsel şiddet suçları arasında nedensellik bağı vardır kararı verdi."
"Hal böyle iken kadının kendisini sergileme şehvetini ve erkeğin cinselliğini yaşama şehvetini bir arada değerlendiren soğukkanlı analizlere ihtiyaç vardır."
Bakalım mazlum ülkemde durum ne:)ülkemi bi dem küçük amerika diye tahayyül eden bi zihniyet vardı.Buncağazımlar o zihniyetin bayraktarları kanımca:)ama hal hal deil, hal bildiğin gibi deil, der ormanda büyük ağaç:)ha ha...çok hoş.)

2010 yılında Türkiyede tecavüze uğrayan kadın ve çocukların sayısı: 207
2009 yılında Türkiyede öldürülen kadın sayısı, 953
2008 yılında, 806
2007 yılında, 1011

Mütercim profösörüm benim şimdi sormazlar mı prof"a, bu kadınların kaç tanesi dekolte giyiyordu?
Peki mütercim profum benim çocukların dekolte giymesi de tecavüze davetiye çıkarır mı?
Yoksa Cübbeli Ahmet Hocam gibi barbi bebklerinden tahrik olup,cıkk..yaptım! ama sor ki, niye yaptım!çok davetkar kıyafetler giyiyorlardı, savunması mı yapacaksın?
Demem o ki sana, yabancı yayınları türkçeye çevirip bi docentlik olur bi profluk olur ünvan kapan, bu zat-ı muhteremler, bununla kalmayıp,savlarını ispat için mazlum halkımın, inanış ve davranış biçimlerini değil de, ABD hatunun ve er kişinin davranış ve yaşayış biçimlerinin araştırma sonuçları bize sunuyorlar:) yapma! komik ötesi! ANLAYIŞ FARKLI! KÜLTÜR FARKLI! FARK BURADA! işaret parmacığımla kafacığımı gösteriyorum!!!
Ne pornosu!Bu kadınların çoğu , dekolte nedir bilmiyor!
ara sıra şöle bi tepeden mazlum halkıma bi baksa, görecek:)hımm..belki de görüyor da görmezden geliyor:)bilinmez::)
Susuyor konuşmuyorsun! bakıyor görmüyorsun! dokunsan yanacağımm...içimde intihar korkusu var! ne hoş türküdür:)
Batmandaki dekonte giymeyip suç unsuru oluşturmamak için intihar eden hatunlara gelsin bu türkü:)

neferteti mazlum halkını selamlar:)

2 yorum:

cemo dedi ki...

Haşa huzurdan dekolte ne demek kadın dediğin saçının 1 teli bile görünse "erontih" canlı olup evden çıkması dahi caiz değildir zinhar kız bebeleri bile orası burası açık esvaplar giydirilmemelidür zira zayıf tabiatlu erkeği aşka getirebülürr,tecavüze davetiye çıkarmak ne demek gel gel yapmakla eşdeğerdür.Kaldı ki hoca efendimizin de dediği üzere cıbıl barbi bebekler ilen cansız esvap mankenlerü bile "tahriş" edici olabilülür iş bu sebepten buzlu camın ardunda saklanması gerekürr

Not:Bol miktarda ironi içerir dikkate alınması rica olunur :)

Bu yandaşların "aydın"lığı da "prof"luğuda çakma alayı intihalci tipler.Allah bir deseler inanmamak lazım

neferteti dedi ki...

cemo şirin:)anladın sen onu:) ben de seni anladım:)selamlarım:)