Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

1 Mart 2011 Salı

Kezban Pariste değil:) Amsterdamda:)

Sol duyumun dediğidir:)-ahlak üzerine neforizmalar:)

Orospuluğun özgürlük sayıldığı şehir:) amsterdam:)

Dört büyük kitabı okuyup, cıkk...bunlar büyük deil, tanrı sözü hiç deil, buncağazlarımı tanrı kelamı sayarsam, tanrının varlığından şüphe duyacağım sonucuna varıp, kendi kutsal kitabımı yazmaya karar verdiğim vakit, kendime bi mağaracık aradım:) valla:)) misal, Hira :))ha ha...çok hoş.)

Oldum olası mağaralara karşı bi ilgim alakam da olmuştur. yalan değil. misal bi gün yolunuz Antalyaya düşerse, DİM MAĞARASINI görün derim:) mağarayı gezerken bi de ney üflüyosa, bi neyzen, gelsin vahiy en güzelinden :))
Mağara demişken, Gümüşhanedeki KARACA MAĞARASINIda terennüm etmeden geçmeyi büyük günahlar arasında sayarım.dikkat!

Efendicim, bendeniz kulunuz, bu mağaracıklarda, vahiy inmesini beklerken, bana her dem şah damarımdan yakın olan, BENİN BENLİĞİ, tanrının varlığı hakkında hiç bi dem şüphe etmedi. Neden sebep?Tanrı vardı. çünkü yokluğu ispatlanamayan her şey vardır sözünden yola çıkıyordu. neden varlığını ispat etmek zorundayım ki, dedi bendeki ben:))delikanlı adam yokluğunu ispat eder:)) ha ha ...çok hoş.)
Tanrının varlığını haneme yazıp, yaratılanların en şereflisi payesini de alıp kabul ettiğim de, kitabı mukaddesten küçük bi arak yaptım:)
Kitabı mukaddesin bi ayeti şöledir.
İnsan bazen, yaratılanların en şereflisidir, bazen de aşağıların en aşağısı:)) selamlarım muhammed:) hımm...çok hoş.)

Hepiniz bildiği üzere kendi kutsal kitabım yazım aşamasında:) kırk yaşımı doldurmayı bekliyom:) ha ha ...çok hoş.)

BEŞİNCİ KİTAP- giriş bölümü bab-1
Ey rab!
Bizleri hayvan olarak yaratmış olabilirsin! and olsun ki,bizler onlardan değiliz!
m-s-2011-neforizmalar

Peki, onlar derken kastettiğimiz hayvanlardan olmadığımızı, tanrıya nasıl ispat edeceğiz:)

basit:)

bab-2
Ahlak, insanın tanrıya hayvan olmadığını ispat etme çabasıdır!
m-s-2011-neforizmalar

İnsan özüne dönüp hayvanlaşmayı değil, Darwin amcamın iddia ettiği gibi, hayvanlardan farklı davranışlar sergileyerek insanlaşmayı seçmiştir.NOKTA!

Ancak son demlerde, insanlaşma sürecinde yüzyıllarca uğraşılıp oluşturulan ve ahlak adı altında sergilenen bu davranış biçimleri, özgürleşme adı altında, içgüdüsel davranış biçimlerine dönmenin saldırısına uğruyor.

İnsan özüne dönüp özgürleşince misal, dişisiyle bi toplulukta tıpkı hayvanlar gibi çiftleşmeli mi? İç güdüsel olarak ereksiyon olunca, bulduğu ilk dişiyi becermeli mi? Bu bi özgürleşme biçimi mi?
Peki bu içgüdülerimizle özgürleşmenin sonu nereye varabilir?
Misal çok sıkıştığımızda, bi tuvalet bulma ihtiyacını hissetmeyip, sokağın ortasına s..çma bi özgürleşme biçimi mi?
Çünkü bi topluluğun ortasında çiftleşme özgürlük kapsamına alınırsa, sokağın ortasına s.ççmada özgürlük kapsamına alınmalı:)) sonuç olarak, ikisinde de, insan denen hayvan boşalacak::)) ha ha ...çok hoş:)
Ama efendim mevzu o deil, bakın mevzu ne? Efendime sölim, efendime söylerken siz de dinleyin.

Amsterdamın kırmızı sokağında salınırken, ışıklandırılmış vitrinlere iç çamaşırlarıyla yerleştirilmiş, dişi ve eril fahişeleri görünce bi sorunun ampulü bellekte yandı::)
Bu özgür ülke, o ka özgür ki ,orospuluk yapmak ,özgürlükten saylıyor:)anladım:)hımm... bunu bi özgürlük biçimi olarak algılıyorsak o dem, bu özgür ve gelişmiş ülke buncağazımları neden bu işi yapmak zorunda bırakıyor?
Diyeceksiniz ki, zevk alıyorlar. cık..sanmam. zevk alıyorlarsa, o dem para almamaları gerekir.
diyeceksiniz ki, bizim ülkemizde yok mu? elbette var.ama bizim ülkemizde cinsel özgürlük olmaması sonucunda doğal olarak fahişelik var.ama bu özgürlükler ülkesinde, hımm...nası desem:) özgürlüğün b..kunu çıkarmışlar kanımca:))cıkk...cık..hiç hoş deil.)

Aziz dostum Che Guevara Bolivyanın dağlarında çiçekler açtığı vakit, koştu geldi,sol omuzuma oturdu dedi ki;
Fakirlere ekmek dağıttığımda bana aziz diyorlar, neden aç olduklarını sorunca komünist!
neferteti mazlum halkını selamlar!!

Hiç yorum yok: