Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

5 Ekim 2010 Salı

islamda toplu seks:)



Hedonist, dünyaya geliş amacının, zevkü sefa olduğunu düşünen ademoğullarına verilen addır.Bu düşüncenin fikir babası, tabiri caizse, düşünce s..çan eski yunan filozlarında Aristippos dir. Aristippos, dünyadaki varlığımızı üç temel öğe ile açıklar. yemek-içmek-seks yapmak:)Bugünkü, Savaşma seviş felsefesinin aortu da diyebiliriz:)
ve bu aortun yüksek basınçla kan pompaladığı, hedonizmin, çağımızdaki en bilinen temsilcisi, ünlü erkek dergisi Playboy `un kurucusu 81 yaşındaki Hugh Hefner dir.
Seks partilerinin, seks kralicelerinin ölümsüz kralı:)

peki efediciğim, bu hedonizmin islamla ne alakası var:)))şöle ki; efendime söyliyeyim, efendime söylerken sizde dinleyin:)

oku dedi!!!
okudum oni uçtiiii, demiş temel...yukarda ne ettiyse...gitti dereye düştü:)ha ha ...çok hoş.)

ama efendim mevzu o deil, bakın mevzu ne:)

sevgili efendimiz buyuruyor kİ;

Eğer, (velisi olduğunuz) yetim kızlar (ile evlenip onlar) hakkında adaletsizlik etmekten korkarsanız, (onları değil), size helâl olan (başka) kadınlardan İKİŞER, ÜÇER, DÖRDER olmak üzere nikahlayın. Eğer (o kadınlar arasında da) adaletli davranmayacağınızdan korkarsanız o taktirde bir tane alın veya sahip olduğunuz (CARİYELER) ile yetinin. Bu, adaletten ayrılmamanız için daha uygundur.
NİSA SÜRESİ-
hımm...bu durumda, müminenin, hareket alanını müslümin organının hareketiyle sınırlayan zihniyet, müslüme hedonizmin sıcak sularında yüzme yetkisi vermiş sonucuna varıyom:)ha ha...çok hoş.)

oku dedi, ormanda büyük ağaç..oku! yaradan rabbim adıyla oku!
oku benim küçük şirinim...oku aydınlanalım! Rab bize ne diyor! muhammed ne istiyor?

büyük ceylan gözlerimi açıp okudum! anlamadım! döndüm durdum!bi daha okudum..
bi daha..bi daha...cıkk..cıkk..dedim.huysuz bi at gibi, başımı iki yana salladım. muhammed yanlış mı anladı? yoksa 99 imam yanlış mı ezberledi?
kitabı mukaddesin bi virgülü dahi kat'a değişemez dedi. demeseydi keşke!bir virgülünün bile değişmesine izin verilmeyen kitap neler söylüyor böyle:)

solduyum çıkıp geldi, sol omzuma oturdu dedi ki, anabelli, rabbin adil değil mi ?

rahman ve rahim olan allahın adıyla okudum!...euzübillahimineşşeytaniracim...
ve dedim kİ;
rab diyorki, ey adem oğlu, dünyada kendinize, size helal olan kadınlardan bir tane seçiniz.Eğer aranızda huzursuzluk çıkarsa, ayrılınız.başka bir tane alınız-nisasüresi-120ayet:)
yanlışı düzeltmeyen bizden değildir:)m-s-2010-nefer-neforizmalar:)ha ha...çok hoş.)

Hiç yorum yok: