Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

18 Ekim 2010 Pazartesi

insan, bulmuş uzaylı !!!!!!!


SOL DUYUMUN DEDİĞİDİR:)
Anabelli ormanda yaşayan yedi cücelerden biriydi ve masal dinlemyi severdi. Günlerden bi gün hımm...misal geçen pazar:) memleketinin tozlu yollarından, neonlu AVM lerine geçişin zevkü sefasını sürerken, bi sinemacık yaptı.Robert de nironun, şantaj diye bi filmciğine gitti.iğ--renççti:))ah!! aşkım robert!! böle senaryoları kabul etmek yakışıyo mu senin gibi delükanlı aktöre:) cıkk...cıkk... hiç hoş deil.)

Velhasıl. Filmin yarısında çıktım.hımm..hala daha fimlerden yarıda çıkanların bilet parasının yarısını geri almaları konusunda ısrarcıyım!!
ama nafile! kimsenin beni şeyine taktığı yok:) biliyorum ama, kutuplarda balinacıklar ölmüş gibi üzülüyom!valla:)

Ama efendiciğim, mevzu o deil. bakın mevzu ne? Gelecek programın fragmanlarını izledim hiç olmazsa, diyorum hemen bi polyanna olup:) ha ha ..her zamanki gibi filmin adı deilde, aklımda kalan hoş repliği oldu:)
şöyle diyordu, CNN haber spikeri: ünlü fizikçi havkıns, uzaya gönderdiği mesajlara nihayet cevap geldiğini ve uzaylıların yakında dünyayı keşfedeceğini söylüyor!! Bu uzaylılar için amerikanın keşfi gibi büyük bi olay olacak! ama endişe verici olan husus şu kİ; Amerikanın keşfi, amerikan yerlileri için, hiç iç açıcı sonuclar doğurmadı:) ha ha...çok hoş:)
Bakın efendicim, bu replik bellekte nasıl bi şer düşüncelerin vuku bulmasına hasıl oldu:)
Her uzay filminde, insancıklar buldukları uzaylıları incelemeye alır. başını, k.çını orasını burasını didikler, metabolizmasını çözmeye çalışır.
hımm..bu bağlamda, acaba insan bulan uzaylı, ya da dünyaya ayak basan uzaylı, bizi nasıl keşfetmeye çalışır??? alllam yaa..erkekleri tavlama sanatı diye bi kitap ararken bu garip sorucuklar aklıma nerden geldi bilmiyorum! ama çok heycanlı! valla!! düşünün ki, uzaylı, gemilerine bi er kişi ve de bi fil :) niye fil diye sorduğunu tahayyül ediyorum?? hımm..çok büyük bi yaratık olduğundan tercih edeceklerini düşünüyorum:) ışınladı..hımm..ve incelemeye aldı:) Bu süreçte onlarında isvçreli bilim admlarına sahip oldukları varsayımını taşıyorum! hımm...uzaylıların isviçreli bilim adamları, öncelikle filli masaya yatırıyorlar! yanına da er kişiyi! bulguları kıyaslayacaklar sonucta:)

İlk göze çarpan benzerlik, er kişinin bacakları arasında yer alan, küçük hortumla, filin yelpaze kulakları arasında yer alan hortumun benzerliği!!! önemli olan boyutu deil işlevi sloganını yazan reklamcıyı kutluyorum!!!!ha ha ..hemencecik belleğe geldi.söylemeden geçemedi anabelli:)

neyse efendicim, şimdi uzaylıların isviçreli bilim adamları, filin hortumunun beslenmesine yardımcı olduğu bilgisine ulaşırlarsa!!!!ha ha ...vay! er kişinin haline!! er kişi şeyinden besleme çalışacaklar kanımca!!

Bu şer düşüncelerin bellekte hasıl olamsının nedeni, ben kuşlardan daküçükken hipnoz şeklinde tv yapışıp, izlediğim uzay yolu filmciğidir:)

biliyorum!!!!! MUHTEŞEM UZAY YOLUNDA, YAKIŞIKLI KAPTAN KÖRKE DEİLDE, UZUN KULAKLI SPAĞA AŞIK OLAN TEK KIZ BENİM:)) bi de ben halaaaaaaaaaa deliyimm hala sevdalıııııı :) ne hoş türküdür:)

3 yorum:

KabaKulak dedi ki...

saol bebeğim bende seni seviyorum :)):) Ama gerçekten boydan fotoğraflarda çok yahışıhlı çıhıyom yav bahsana asalete.

neferteti dedi ki...

her halin başka bi güzeeeeelll:) ne hoş türküdür:) şirin şey:)

TACLAMACAN dedi ki...

hortumların her ikisinin de sağlı-sollu dengeliyicisidir belki .)