Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

8 Eylül 2010 Çarşamba

tavuk masalları:))




anabelli, ormanda yaşayan yedi cücelerden biriydi ve masal dinlemeyi severdi.Günlerden bir gün pamuk prenses, yedi cücelerinden şirin cüceye, sen artık büyüdün dedi.Yedi cüceler aç, onları doyurmalısın.
İsmaile inen koçu, rabbime adayacak yaşa gelmedin ama, bi tavuğun kıldan ince boynunu kesebilirisin.er kısmı, kan akıtır.karın doyurur. hatunun kan akıtması, günah.büyük günah.Bıçakları birbire sürdü bilge şirin.şırakk.şırakkk...

ha ha...küçük tavuk seni yakalayacağımm.hızlı koşuyorsun ama benden hızlı değil, dedi anabelli.senin için üzülmüyorum, seni kaderini ben yazmadım. sen hiç bi solucanı yerken üzüldün mü misal? hımm...oyun başlasın!hızlı olan kazansın.cık...vazgeçmeyen kazansın.
yakaldım onu! bi tavuktan daha hızlı mı koşuyorsun anabelli. cıkk...ondan hızlı koşmuyorum.ama o yorulup vazgeçiyor.bense asla ...bi de saklanmaya çalışıyor.dikenliğe saklanıyor, misal:) onu görmemem için dua ediyor, tavuk tanrısına muhtemelen.ama onu görüp, üzerine atlıyoruM!!!

bıçakları bilee, bilge şirin! yakaladım onu! ayaklarını sıkıca tut.kanatlarını da. mineşşeytanııııııııı racimmmmmmmm....cıkk..olmadı.bilge şirin, er kişi değil mi yoksa?yarı kesik bi kafayla, fırladı tavuk. kan sıçradı eline, kollarına.günah! büyük günaH!birden kesmeliydin kafasını oysa.. mineşşeytaniiiiracimmm... kan aksın.yağmur yağsın.
temizlensin toprak.

onu sen yakaladın.neden yemiyorsun.çok koştun, yoruldun üstelik.ye!!!!!!! yemelisin . yemezsen ölürsün.kaç defa söyledim.ölürsün! büyük ağaç gibi seni gömeriz! çok sıskasın.çok zayıf.çelimsiz.güçsüz.her zaman seni koruyacak biri olmayacak küçük şirinim!yeeee! ne bulursan yee!taştan yumuşak olanı yemelisin.ormanda yaşıyorsan bunu bi mıh gibi tut aklında.

cıkk...yemiyeceğim.kızdır ölemez derdi, ormanda yaşlı ağaç.kızlar ölmez!!hımm...meraktayım.çok merakta:) dağların arkasında ne var?
dağlarınnnnnnnnn, arkasındaaaaaaaa yarrrr, önündeysee, hep ayrılıklarrrrrrrr....

Ve günlerden bi gün...
anabelli uçsuz bucaksız bozkıra bakıp dedi ki; dağlar nerde? Toprak, dağları yedi mi? Tanrının yarattığı dünya bitti mi?

Hiç yorum yok: