Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

19 Eylül 2010 Pazar

Bİ CEYLANLA ASLANIN BARIŞ GÖRÜŞMELERİ:)


ORMANDA DEMOKRASİ:)
Küçük ceylan büyük ceylan gözlerini acıp, söz aldı ve dedi ki; aslan kardeş madem barış sofrasında toplandık, öncelikle, masadaki şu kızarmış ceylan butlarından kurtulmalıyız kanımca:)iğğğkkk....onlar var oldukca benim midem kalkıyor.azcık da tırsıyom.korkumdan diyeceğimi unutuyom:)böle nası demokrat olacaz.cık...cık...olmaz ki böle:)

Bide her sabahhhh...harttttttttttt!! diye bi kükreyişin var:) allam yaa...kulaklarımı tırmalıyo.tamam büyüksün anladık da:) her sabah bunu yapmak zorunda mısın?
Ben seni düşündüğüm için söylüyorum bunları:) bi de çok sağlıksız besleniyon sölim:)dost acı söyler. et yemekten vazgeçmelisin!!!!! cıkk..cıkk..hep kırmızı ett...hep kırmız et!! yasak!!!vejetaryan ol!!!vejeteryan bi aslan prototipinin ormanda değişim sürecini nasıl tetikleyeceğini farkında değil misin?

allam yaa...et yemezsem üçgen vucudumdan olurum diye de endişelenme kanımca:) koca fili görmüyor musun, o koca cüsseyi ot yiyerek besliyo:)belkide ot yemek seni filleştirebilir:)bence denemelisin!ha ha...çok hoş)
Hamiş: ormanda uzun süren barış görüşmeleri sonucunda; görüşmeler kanlı bitti:)aslan, ceylanı yedi:)

Demokrasi, çoğunluğun hayvan olduğu yerde, orman kanunlarının hüküm sürmesi demektir:)NEFER-NEFORİZMALAR-M-S-2010-TABLETLERE YAZILSIN:)
ha ha...çok hoş)

2 yorum:

aa dedi ki...

iki kere okudum, iki kere beğendim.

neferteti dedi ki...

tşk aa şirin:) ne hoş adın var:)