Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

12 Haziran 2010 Cumartesi

ormanda koşmak:)


Sol duyumun dediğidir:)
Anabelli ormanda yaşayan, yedi cücelerden biriydi ve masal dinlemeyi severdi.Günlerden bi gün, uzun bi ağacın kollarında sallanırken, ormanın derininde dalgalanan bayrağı gördü. Onu görüyorum diye bağırdı! Görüyorsam çok uzakta değildir demek ki!
Pamuk prenses diye bağırdı heyecanla.Bayrağı gördüm.Ona, yürümek istiyorum.Diğer şirinler gibi.Bana izin ver! Cık..dedi pamuk prenses, kafasını iki yana sallayıp. Doğumunun üstünden daha altı bahar geçti.Bayrağa yürümek için çok küçüksün.Üstelik kutsal ineğin sütünden içmiyorsun.Etinden yemiyorsun. Yaban çalıları gibi incecik kolların bi ceylanın bacakları gibi incecik bacakların var.Orman karanlık ve puslu.Kar yağacak.Sis inecek.Nasıl yürüyeceksin?Soğuk seni ısıracak.Dayanamazsın.Küçüksünnnn. daha çok küçüküsün.

Hayır!!yürüyebilirim, diye bağırdı anabelli büyük ceylan gözlerini açıp, karıncalar!!!!Onlar da küçük ve bacakları benimkilerden ince.Ama yürüyorlar.Onları izledim.Ormanı bi baştan bi başa geçtiler!İzin ver pamuk prenses! İzin ver.Bayrağa yürümeme izin ver.Ve bir de tıslayan dilin var diye devam etti, pamuk prenses.Susmayı bilmiyorsun.Konuşman gereken yerde, susarsan, ölürsün.Susman gerken yerde, konuşursan ölürsün.Ne kadar daha baltamla koruyabilirim seni.

Büyük ceylan gözleri dağ göleri gibi doldu, camlaştı.Pamuk prenses, küçük şirinine baktı.Gülümsedi.Ve o asi başını, bi baltanın gazabından korusun rabbim dedi.
Hadi git.Bayrağı indirmeden ulaş oraya. Bilge şirinin peşinden ayrılma sakın.Ve sessiz ol! unutma!Bi ceylan kadar sessiz.

And olsun ki, pamuk prenses, kutsal ineğin sütünden içeceğim, etinden yiyeceğim, tanrının ve kulların tüm söylediklerini yapacağım.Ve bi ceylan kadar sessiz olacağım:)
Oh tanrım Poee, şükürler olsun!nihayet koşuyorummm:)benimle koşş hadi barış! benim le koş!
Rüzgarlı bi bayırda bi köpekle koşmamışsan, yaşadım deme dost:)m-s-2010-nefer

Hiç yorum yok: