Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

27 Mayıs 2010 Perşembe

Anabelli Konyada:)



Hani de benimm elli gram pastırmammm, pastırmammm, Konyalıdan başkasına bastırmammmm...oyy..oyyyy...konyalım yürrü...yürrü...yavrumm yürrü...fistanını sürü..şimdi de geçti burdan Konyalının biriiiii...türkücüğü dudaklarında tırıss tırıss gezdi Konyayı anabelli. Gez Konyayı, gör dünyayı yaptı azcık:)

Efendime sölim, efendime söylerken siz de dinleyin.O kuşlarda da küçükken kafasına terliği yemeden, 'yap ta bak!!! şeklindeki tehdit cümleciğinden, bi dem önce, görürsün hanyayı konyayı deyimindeki, Konyayı görmeyi hak şimdi nasip etti. Artık hanya yı kim bilir ne zaman görcek:)elbetttttt nasippp kısmetmişşş bu işlerrrr...elbetttt...ne hoş söler rafetim, romanım:)

Neyse efendim, mevzu o deil, bakın mezu ne.
Ne olursan ol yine gel! feryadını duyup mevlananın, bi münafığa dergahında yer var mıdır diye şöle bi bakmaya gitti. Bide ne görsün ceylan gözleri:)
Dünyaya, bak bizim mevlanamız nasıl dönüyor fır fır diye hava atan müslüm, dergahın kapısından içeri girmek için izdiham yaratmasın mı?
Efendicim bunun çözümü basittir. Girişler, on kişilik ya da yirmi kişilik gruplar şeklinde sağlanırsa, bu kaos ortadan kalkar.cıkk...olmaz.illa palaspandaras dalacaklar içeri.
Neyse efendicim, işime yaramayan müze kartım, en nihayetinde işime yaradı ve kendiciğimi dergaha attım. Bi de ne göreyim:)
Memleketimin bağrından kopup gelen, derdine derman arayan, kızına koca arayan,
müminle, mümine kıla tüye yüz sürmekte. oh ne ala:)

O ara Mevlananın naaşının yanı başından Kerra hatun kalktı, doğruldu, oturdu sofrasına. Baktı, gülümsedi bana:) Ah! Kerra dedim. Sen misin, ben?

Sordum sarı çiçeğe, sen aşkı bilir misin
çiçek dedi kerra hatun, sen aşık değil misin:)

Anlat dedim, uzun yoldan geldim.
Anlat dedi, uzun yoldan geldin.

Sever mişsin , El-Cebiri aşık mısın ona.
dinle dedim, bi sözüm var sana.

Sen benim pi sayımsın
üç virgül ondört
hep küsürlü
hep kusurlu:)

Aşk, bi çemberdir dedim, leyla yarıçapı.
Ne kadar büyürse aşk, leyla da büyür, ne kadar küçülürse,o da küçülür.
mecnun ölürse, leylayı öldürür. Leylayı öldürürse kendi de ölür. bitmez gitmez.
Döner durur pervane olur.döner durur ben olur.döner durur, sen olur.

Kerra hatun, sen, ben misin?
Şems'i kaybetmişsin, şuracıkta.Zamanın tozuna karışmış yüzü. Sorarsın..cıkk..bilmem ki... bana da gelmedi.ben de görmedim. hala kayıp.hala aşık...
ben bulayım istiyorum.
Şems benim olsun.
aşkın, pi sayısı
sonsuza uzansın.
hımm...hoşş...çok hoş.)


2 yorum:

fer nia dedi ki...

geldim, okudum, beğendim:)

neferteti dedi ki...

mucukkss:)