Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

6 Nisan 2010 Salı


sol duyumu duydular:)

Ben kuşlardan da küçüğüm. sabahın kör bi vakti. tanrım poenin benim için sakladığı rızkımı aramak üzre,- rızkımı çok fena yerlere saklıyo sölim:) işteyim. uykusuz , huysuz, az hoş...


Koca g.t lü bi mersedesle bi efendi geldi. Kroyum ama para bende yazmamış otonun camına. ha ha. ..ama yazsaymış keşke, yazmış varsaydım valla:)


Neyse efendicim mevzu o deil. bakın mevzu ne. Efendi bana şöle bi göz attı. yaşımı sordu.sarışın sarışın söyledim. yüzümde yarım bi gülüş...

yaaa diye hömkürdü.yarasına tuz basmış gibi hissettim. az kafamı kaldırıp baktım. Biliyor musun şirin şey dedi, senin yaşında bi oğlum var. Hala daha üniversitede sürtüyor.

O ara sol duyum, uykusuz, huysuz duyum, sol omzuma oturup dedi ki: üzülmeyin beyfendi , ben de sizin oğlunuz olsaydım aynısını yapardım:) efendi bi kahkaha atınca...

allam yaa bazen yüksek sesle konuşuyo bu zındık, başkaları da duyuyo:) ha ha ..çok hoş.)

Hiç yorum yok: