Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

11 Nisan 2010 Pazar

Kürdi ağanın, demokratik anayasası:)


sol duyumun dediğidir :)


Demokrasi nedir, dedi kara tahtanın önünde karalar bağlamış zat-ı muhterem. Parmağıyla birlikte ayağa kalktı anabelli, ‘'halkın kendi kendisini yönetmesidir’’ dedi. Halk kimdir peki? Halk biziz. Demokrasi, bi topluluktaki çoğunluğun, birlikte yaşamak için gerekli olan kanun ve kuralları belirlemesidir vesselam.


Hımm…dedi kürdi ağa, bu iy bi şey…yeterince çoğalırsak, en demokrat biz oluruz. Misal bizim törelerimizi, kanun ederik, eğer yeterince veledimiz olursa, bu bizi güçlü kılar. Seyfiler oğullarımızdan birini vurursa beşi bize kalır. Aslında bu düşünce biçimi, doğal seleksiyona karşı bir duruş olarak ortaya çıkmıştır. Bi yedeklemedir anlayacağın.


Çoğalmanın güçlenmek olduğunu kavrayan kürdi ağa, pala bıyıklarını sıvazlaya sıvazlaya, her gece iştahla bi hatununu ziyaret eder. Amaç, yeterince çoğalıp, eski töreyi kanun etmektir. Seçtikleri vekiller, halkın temsilcisi değiller midir? Eh işte...halk böle böle istiyor der…misal 4 karıya kadar yolu var, kitabı mukadaddesin emridir. karşı durmak günah. Mecliste bi el kaldırmaya bakar :)

Bir zaman sonra kürt ile türkün farkını da kavrar, kürdi ağa. Bu farkın ortaya çıkmasında, Alamanyadan edindikleri dostların, misal Hansların payı çoktur. Bakmayın der hans, kürdi ağaya, g…t baş aynı olmanıza, aynı b..k laciverti gibi görünseniz de, eeeee.. çıktığınız g...t ayrı:)))) cıkk…aslında çok farkınız var. He valla der kürdi ağa. Ben kurttum, şimcik kürt oldum. sağolasın hans:)
Velhasıl, İşin çözümünü bulmuştur kürdi ağa. Misal mahallede muhtar olmak için bile, her bir karıdan, 7 şer tane olmak üzere…. 4 le çarpınca bide. oldu mu sana 28:)) oldu da bitti. maşallah.:))
Kürdi ağa muhtar. kürdi ağa demokrasinin zevkine varınca, bi de baktın millet vekili. Anayasa hazırlıyo, en demokratından:)) Artık bu iş için ne kadar çabaladığını varın siz tahayyül edin :))

3 yorum:

TACLAMACAN dedi ki...

Uzun zamandır burada yoksun. orada varsın ama burada değil!!
dikkatini dağıtma.

sakinliğini bu duygularının bahçesinde geçir.

boşver her yeri!
her yer içinde bir yeri seç;
burayı.
aklının avuçlarıyla serpele düşlerini
yeşersin artık dürüstlükler...
:)

neferteti dedi ki...

hımm...ne hoş şiirsedin taco:)

TACLAMACAN dedi ki...

hııı ne demezsin :))