Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

1 Mart 2010 Pazartesi

Pasta değil, ekmek yiyin. Tek taş alın, üreyin:)

Sol duyumun dediğidir:)))


Ekmek bulamıyorlarsa pasta yesinler demiş, Fransa’nın förs leydisi de devrin birinde, ama efendim, bu lakırdıcığı etmesinde, bi alay bi küçümseme yokmuş. Efendime sölim, zavallı hatun hiç saray dışına çıkmadığı için ekmekle pastanın farkını kavrayamıyormuş. Bu anlam karmaşası kellesinin kopmasına neden olmuş. Olsun. Dünya onun, sayesinde ihtilal, özgürlük, eşitlik kavramlarıyla tanıştı. Her işte bi hayırr....bu işte her şey sennnnnnnnnnn.... ne hoş söler Yalın’ım:)


Efendime sölim, şimdi bu pasta muhabbeti nerden geldi, belleğe. Efendime söylerken sizde dinleyin..Bu devletlum, devletin ana amaçlarını şaşırmış,memleketin dahilinde iktidara sahip olunca, gaflet, dalalet, hatta bu gidişle hıyanet içine düşebilir.

Devletin gelirlerini oluşturan en büyük kalemlerden biri, vergi gelirleridir. Efendicim bundan dolayı, vergi oranları üzerinde aşağı yukarı oynanarak, lüks tüketim malları maksimum vergilendirilir, zorunlu ihtiyaçlarda, minimum vergilendirilir ki; millet fakrü zaruret içinde , harap ve bitap düşmesin.

Bakın bu devletlümun çıkardığı kanuna, pırlantanın kdv oranını %18den %0 düşürmüş.
eeee benim gibi tek taşımı kendim aldım, tek başıma kendim taktımmmmmm, girmesinler havaya diye türkü çığıranlar için hoş bi durum da, gelin görün ki; bu zındık sol duyum çemkiriri durur sol omzumun üstünde…


Bakın işin aslı neymiş. Meğer devletlumun velihatı, prensi, hani genç yaşta gemicik satın alıp okyanusa açılan, kaptan kusto, şimdi de bi pırlanta şirketinin ortacığı olmuş, diyolar.
Efendim, bi bakmış ki, Türkiye’de ki pırlanta fiyatları çok yüksek, eeeee, bu durum, haliyle evlilik oranını, bu da domino taşları gibi nüfus artış hızını düşürmesin mi? Hımm..derhal bi çare bulalım. Bi oyunbazlık bi kurnazlık sırf bu mazlum halkın iyiliği için, o güzel dolma parmaklar tek taşsız kalmasın diye, halkın huzur ve refahı için de diyebiliriz, pırlantadaki KDV oranını %0’a indirmiştir. Ekmekteki KDV oranı bu %1 dir, pastadaki %8 dir.
Bu arada, her dediğini emir telakki ettiğimiz europa da bakınız pırlantadaki vergi oranlarının durumu ne.
İsveç’te (% 25), Almanya’da (%19), Fransa’da (% 19.6), İtalya (% 20)hımm…çok hoş:)

Mazlum halkım, burada şüphesiz ki; size apaçık bi mesaj vardır.

Pasta değil, ekmek yiyin. Tek taş alın, üreyinnn:))

Neferteti mazlum halkını selamlar:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bilmedigim bir konuydu yada duymadıgım gozden kacırmısım ama sizin anlatımınız vede ifade tarzınızdan bu konuyu incelemem gerektigini anladım meger gerisinden geliyormusum bazı konuların yada basite indirgiyormusum belki onemsiz gozuken cok seyde buyuk onem vardır..oz eleştiri yaptım kendime bu yazıdan sonra kısacası begendim yuregine saglık..

Adsız dedi ki...

bu arada ben mustafa efendim sirinlerinizden biriyim yorumu ben yaptım belirtiyim istedim..