Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

8 Şubat 2010 Pazartesi

Kezban pariste değil, Kahirede:)

Sol duyumun dediğidir:)

Ya habibimmmmm, aşkımız ne karadırrrr.. averahummm....avarehum…..nınınıııınn....averahum..nınınınnııııınn….die türkücüğü dudaklarında, bedeninden koparılan kafasını görmek için Nefertiti’nin, --o benim idolüm, bilenler biliriler--. Yemen ellerinde Veysel Karani misali, tırıs tırıs gezdi Kahire’yi anabelli. Elhamdülillah müslümanım kelimeciğini her an zikretmeye meyilli ağzı, tevekküle hazır. Kitabı mukaddeste lanetlenen firavunun mezarını görmeye gitti. Soranlara firavunun yüzüne tükürmeye gittim diyo. Her ihtimale karşı yedi kez tavaf etti piramitleri.cık... burnum uzayacak, denedi ama başaramadı. Çoh büyük yapmış firavun hazretleri mezarını. Mezar deyince, sol duyum çıktı geldi, Abdülhak Hamit’in makberrrrrrrrrr şiirinden bi bukle terennüm etti.
Eyvah! Ne yer ne yar kaldı. Gönlüm dolu ahu-zar kaldı. Şimdi buradaydı. Gitti elden, gitti ebede, gelip, ezelden. Her yerrrrrrrr karanlıkkkk….allam ya ne hoş çığırırdı Hamiyet Yüceses hatunu:)


Ama mevzu o değil. Bakın mevzu ne? Efendime söyleyeyim, efendime söylerken sizde dinleyin. Bizim Mısır, onların Mısr, dediği bu ülkeciği görmeden ülkemdeki mazlum halk kendine müslüman demesin. Çünkü, efendicim haklarını vermek lazım. En müslüman onlar. Mübarek Hüsnünün demir yumruğuyla, getirdiği medeni kanunların hepsi havada:)

Ümmedi Muhammed’ in bu soylu ırkı, şeriatın buyurduğu gibi yaşamakta. Yani Türkiye’deki gibi çakma müslüm değiller. Hatunların hepsi birer nijya. Tek tük saçı başı açık zındıklarda var tabi. Allahtan hak yolda olanlar çoğunlukta. Yüzleri peçeli. Göz zinasından kaçının sünnetine atıfta bulunmakta. Bu kara nijyalar bir er kişinin peşinde üç tane olmak üzere ilerlemekte, her birinin kolunda iki-üç velet. Tabi bu manzaraya bizler çok uzak değiliz. Benim ülkemde de böle kurtarılmış bölgeler var çok şükür:) El halil meydanında van minüt deyip bi dakikada elime hint kınasıyla, dövme çizen hatun da bi nijyaydı. O ka yetenekliydi ki; avrupada doğsa Dali'nin dişisi olurdu kesin:)
Bu arap ellerini tırıs tırıs gezerken, burnunuzu mümkünse tıkayın. Velakin Fransızlardan önce Arapların parfümü keşfetmemeleri şaşılacak bi vukuat doğrusu.iiiğ....yani o ka pisler. Muhammed’in ümmedine niye abdesti farz kıldığını, bu pisliği görünce kavrarsın. Camiler bile pis. Diğer yerleri, varın siz tahayyül edin.Temizlik imandandır sözünden yola çıkarsan ki; çıkmayın derim, bu şahane ırkın hepsini imansız ilan etmek zorunda kalırsın. O dem hazreti hamzanın kılıçı olur da bi müslüm, kıldan ince boynunu bi vuruşta koparır. ah!!! kafam diye o imansız firavun hatun gibi böğürürsün sonra:)


Bizim ülkemizdeki şule başların nerden feyz aldıklarını, mısırdaki Avrupa görmüş Müslüman hatunları görünce anladım. Efendim bu hatunların da bizdekiler gibi, en önemli uzvu saçlarıdır.O nedenle sanıyorum, kafayı birkaç kez sarıyorlar.Her an bi saç telinin türbandan sıçrayıp yılan olma ihtimali var .Siz öyle farz edin. Kafayı sıkınca, alt taraftan streç kotlar patlıyor. Kafadan sıkınca g..tt çıkıyo .Ama şimdi haklarını yememek lazım. Paris Hilton aniden türbanlansa, bi moda akımı olur. Gerçek:)Bi bakmışın feşın tv de podyumda salınıyolar:) ha ha ...çok hoş:)

O ara ilkokul kitaplarındaki bi cümlecik geldi belleğe. Şöyle diyorduk, hep birlikte ormanda. Atatürk bizi karanlıktan kurtardı. Bu cümleciği kavramak için önce bi şeriatın karattığı ülkeleri görsün, evvela hatun kişiler. Bu arada Mısır şeriatla yönetilmiyo güya ama halk daha fazla şeriat isterük diye kazan kaldıracak kanımca:)
Cebren ve hile ile, ülkeyi modernleştirmeye, hayvanlıktan insanlığa geçirmeye çalışan mübarek adam Hüsnü’yü kutlamak gerek. Ama başaramayacak En iyi ihtimal, çok çalışması gerekkkkkk çokkkkkkkkJ
HAMİŞ:)
Neferteti’nin büstü de kahire müzesinde değilmiş. Berlin müzesinde. Hırsız Cermenler çalmış. sorsan hediye edildi derler kesin. Velhasıl hala daha kafasız bi şekilde dolaşıyom ortalıkta. Ruhum bendime dar olayı:)ha ha ..çok hoş:)

Hiç yorum yok: