Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

11 Şubat 2010 Perşembe

İyilik yapmak, risk almaya değer mi?

Sol duyumun dediğidir:)

Bu gün anabelli dışarı çıktı. Orda burda fink atmaya. Hava güzel, her şey güzel, ben güzelim türkücüğü dilinde. Bi kaç arkadaşıyla buluştu. Hasbihal etti. Bi kafenin kenarında. Tam o dem, bi kadın, cık…kadın değil, taş çatlasa onaltı onyedi yaşlarında, zar delinince kadın oluyon ya memlekette, ondan kelli kadın dedi anabelli, kucağında bi bebek, yardım edin dedi. Masadaki tüm arkadaşlar bu konuda hemfikirdik. En çok da ben . Bi anlık zevk için çocuk doğurup sokağa atan ya da onu kullanıp para kazanmaya çalışan bu aşağılık yaratıklara değil para vermek, yüzüne tükürmeli, gibi lafçıklar ettim. Hatta garsonu çağırıp böyle şeylere niye izin veriyorsunuz diye de fırçalayacaktım, son anda vazgeçtim. Fikirlerimde kararlıydım yani…

Şimdi evdeyim. Sol duyum çıktı geldi. Sol omzuma oturdu. Ya doğru söylüyorsa dedi, ya gerçekten açsa ve siz ona yardım etmemişseniz.
Bide seçilmişim diye hava atmalar. Vay senin..bippp...neyse..o ara ilk defa sağduyum konuştu. Ettiği duacıklara ara verip, bi özlü söz söyledi. İyilik yapmak risk almaya değer, dedi. ilk defa iki duyum aynı fikirde :)))))))
Velhasıl…tanrım poe böyle bi olayla tekrar karşılaştırırsa beni, yardım edeceğim. Risk alacam..cık..cık..bu enayilik olabilir büyük bi olasılıkla. Küçük bi olasılıkla iyilik statüsü kazanır. Olsun. O milyonda bir olasılığı değerlendireceğim. Ya tutarsa demiş hoca, o hesap:)

Belki bu sol duyum çemkirip durmaz sabah akşam kulağımın dibinde :)))

Hiç yorum yok: