Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

6 Ocak 2010 Çarşamba

Anabelli tatilde:)

Anabelli tatilde yazı dizimiz devam etmekte. Anabelli ne zaman tatile çıksa, kulakları bi radar hassasiyetiyle çalışır. Cennet ülkemin, cennet köşelerinin birinde, denize nazır bi kafede oturup, zemzem suyunu içerken bakın neler duydu kulakcıkları :))
Hemen yanıbaşındaki masaya, bi er kişi oturdu arkadaşıyla. Muhabbet iyi, zemzemin etkisiyle bide hafif çakır, yoldan gelip geçen hakkında yorum yapıyo. Anabelli güya gazatecik okuyo:) ha ha ...yalan, kayıttta:)
Abi diyo, hem yahuşuklu, hem zeki olan, bu turistleri anlamıyom. Niye yaşlılığı kabulenmiyorlar, daha gençim ben havaları, bak bak diyo-o sırada yoldan geçen turisti gösterip-takmış korseyi, üçgen vücut olacam diye, cık..cık... karın içerde g.t dışarda yürüyo. Patlayacak birazdan valla :)))
Ne gerek var böyle şeylere diyo, yaşlanınca g .tü göbeği salacan. ohhhh. Atacann ellerini de g..tnün üsütüne, sallana sallana yürüyecen.

Abi bak bu Türk işte diyo, yoldan geçen başka birini gösterip. Nerden anladın diyo yanındaki. Abi ben anlarım. Gökyüzüne bakıyo çünkü. Türk'ün canı sıkılınca gökyüzüne bakar :)))) ha ha ha...bu cümleyi kurduğu vakit, içtiğim zemzem genzime kaçıyordu neredeyse gülmekten :)

Aha, diyo. Şu mesela, Mardinli. Arkasında leptop balık tutuyo :))

Çocukluk anılarına geçiyo sonra, abi diyo, ben küçüğüm... daha beş altı yaşlarında...camiye gittim. Boğazdan çıkaarmıyom harfleri. ağğğğğğğğğğğnı diyecen diyo İmam, cık... diyemiyom. Basıyo şamarı. İman kuvvetiyle vuruyo, şerefsiz :))

Bi defa da okul gezisine çıkmışız, ben çok sevimliyim tabi. Turistin biri yakalıyo seviyo beni. O ara öğretmen geliyo bana bi şamar. vay sen niye sıradan ayrıldın diye. Turist Türkçe bilmiyo. Öğretmene anlatmaya çalışıyo, ben ağlıyom. Adamın Türkiye izlenimleri, çok hoş olmuştur.Barbar türkler:)
Velhasıl, benim sınıftan biriydi. Tam bi serf. Tanışamadım yaaaaaaaa. Siz hiç kuul havalarında bi serf gördünüz mü?ha ha...benim işte:)
Hadi güzelim, şeker ezelimmmmmmmmm, bu senedeee, bekar gezelimmm, bu sene de bekar gezelim:) allam ya...ne hoş türküdür:)

Hiç yorum yok: