Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

21 Aralık 2009 Pazartesi

Anabelli ishak paşada:)

Sol duyumun dediğidir:)

Aman avcııııı, vurma beniii, ben bu dağın ay balammm, maralıyammm, türkücüğü dudaklarında:) yaşasın halkların özgürlüğü slogancığını, her an bağırmaya hazır ağzı. Gittim, gördüm, yendim. O bi ara jul sezar oldu :)) tırıs tırıs gezdi, doğu beyazıtı. Şehirin orta yerinde, kürdistan şehidi. Serve inanmış bi avuç angut. Arabistanlı lorislar ortalarda, hepsi birer dağcı. Özellikle dağcıların çoğu yahudi. Semitizmin dayanılmaz hafifliği :))) Bi arada Ağrıda nuhun gemisini arıyolardı ya, geçenlerde izlediğim bi belgesel geldi aklıma. Birinci dünya savaşından önce, osmanlı bi demir yolu yapıyo çölde(hicaz demir yolu:) Olaya bakın, tüm arkeolojik kazılar demiryolu güzargahının üzerinde. Tesadüf işte :))))

Efendime sölim, efendime söylerken sizde dinleyin. Mevzu o deil. Bakın, mevzu ne.:) Bu ishak paşa, bi saracık yapmış dağın başında, bilenler bilirler dünyada ilk kalolifer tesisatının döşendiği saraylardan biri. Niye ilk olduğunu özellikle kış aylarında giderseniz hemencecik kavrarsınız. Soğuk zeka açıyo bu arada. Bu allahın s...trr ettiği dağda, dönem o dönem, öyle düşünecen, adam büyük adamış. Keza, büyük ihitmalle, bu ka büyük olmak için çok canlar almıştır.
Biz kuşlardanda küçüken bi oyun oynardıkk ormanda. Yakan top. Ne kadar can alırsan o ka güçleniyodun. İşte o hesap :))

Sarayın zindana indi hemencecik anabelli. Her sarayın zindanı büyüler onu. Görmen gereken en mühim yer bence. Köşeye büzüşmüş bi cariye cılız bacaklarından zincirli. Birden zamanda yolculuk yaptı belleği:)))o ara sol duyusu çıktı geldi dedi ki, iyi ki o dönemde yaşamamışsın:) ishak paşanın sarayında olsan olsan bu zindanda çürüyen bi cariye olurdun. Bu günde seni bulsalar sonun pek farklı olmaz amma, neyseki bi münafık gibi saklanıyon aralarına:)))

5 yorum:

Işık dedi ki...

geldim, okudum, beğendim:)

fer nia dedi ki...

deneme..geldim, okudum, beğendim:))

neferteti dedi ki...

tşk beyaz şirin:)

MUHABBETİN KRİPTOSU dedi ki...

.) ya içimizdeki zindanda çürüyen benlgimiz n'olacak?... halbuki halâ o zindanımızda volta ataraktan zamanı törpülemiyor muyuz?..

neferteti dedi ki...

öleceğiz galiba kripto:)mutlak son:)