Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

16 Kasım 2009 Pazartesi

Ümmedi Muhammed'in Müze aşkı:)

Sol duyumun dediğidir :)))

Anabelli tanrı poe onu yaratığı günlerden, hayli gün sonra, bi alis olup evliya çelebinin elinden tuttuğu demlerin birinde, anadolunun tozlu yollarında fink atarken yolu Kayseriye düşer. Sabahın kör bi vakti. Tabiri caizse -ulema icazet versin, caiz olsun:)-karga şeyini yemeden bu müstesna şehre ayak basar. Az vakti vardır şöyle bi şehri tavaf etmek ister. Ona göre hacı olmak içinbi şehrin müzesini görmek lazım. İlk şart. :) Bu serabını gerçeklerştirmek üzere, sokağa fırlar.

Şehrin meydanın da o demlerde her yer kapalı. Hah...işte bi büfe...Ümmedi muhammedin bi temsilcisi. Nasıl kavradınız derseniz, yüzündeki nurdan efendim. Eh...çember sakalını da sünnetten sayınca hemen tanıyıverdi. Anabelli'nin yüzüne sarışın bi gülüş yayıldı. Kem küm etti. Efendim, ne güzel bi şehirde yaşıyorsunuz, tarih kokuyo, değerini bilin lafcıkları. Sonuna sıkıştırılmış, müze ne tarafta sorucuğu.. :))) ümmedi muhammedin yüzünde ani bi değişme. Bu saatte hatun kişi, kız başına dışarda :)) Namaz vaktidir. Cami ne tarafta dese neyse :))

-Efendim müminin yanında, bir er kişi olmadan 50 adım yol alması caiz değildir. Her 50 adımda bir er kişi bulması şarttır. Şüphesiz ki bu müminenin hayrınadır:)

Güç bela müzenin yerini tarif eder çember sakal. Mezarlığı geçince hemen der. Anabelli, sonunda müzeyi bulur. Muradına erer.

O ara sağ duyum ettiği duacıklara bi ara verip çemkirdi:) dedi ki;

Ey zındık! ! ! ! En mübarek ayda. Topkapının kapılarında toplaşan, hatta birbirini ezen, çiğneyen, hacda olduğu gibi.-olsun şehit gitmiş sayılırlar- :) ümmedi muhammedi görmez misin???

O ara ben, sol duyu olarak dumura uğradım gerçek :)) Sakalların en şereflisini görmek için müzelerin kapılarını zorlayan, ümmedi muhammedi alkışladım :) Mazlum halkımın, bu müze sevgisini bana hatırlatan sağduyumu sevgiyle kucakladım :)))))))

Hiç yorum yok: