Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

13 Kasım 2009 Cuma

Erkekler ne ister? Kadınlar ne anlar:)

sol duyumun dediğidir:)
O bi Alin Taşcıyannnn:))

Tırıs tırıs gezerken memleketimin tozlu yollarında, kadınlarımız dedi, Hikmet’in oğlu Nazım çıktı geldi,
Kadınlarımız !!!. .
Anamız, avratımız, yarimiz
Ve sanki hiç yaşamamış gibi ölen.
Soframız da yeri öküzümüzden sonra gelen kadınlarımız!!
ne ister??

Efendime söyleyeyim, efendime söylerken sizde dinleyin. Bu pazarda bi sinema yaptı anabelli. Kadınlar ne ister, erkekler ne anlar rumuzlu bi filmciğe gitti:)) Ecnebi filmi anlayacağınız. Anlayış farklı, kültür farklı, fark burada, diye işaret parmağıyla beyinciğini gösterdi sol duyum çıktı geldi:))

Yinede evrimini tamamlamaya çalışan bi homosapiyen olarak film beni gülümsetti.
Filmin ilk başlangış sahnesi: Efendim minicik bi kız, çocuk parkında oynuyor. Derken aynı yaşlarda bi erkek çocuk geliyor yanına. Kumdan kalesini yıkıyor. Sen bi b..k gibi kokuyorsun deyip, kızın saçını çekiyor. Zavallı minik kız, koşarak annesinin yanına gidiyor. Ağlayarak olanları anlatıyor.
Annesinin yorumuyla yıllarca kandırıldık, aaa dostlar! Bu evrensel bi düşünce biçimi kesin:))
Ağlama diyor, kızına. O, senden çok hoşlandı. Sana aşık bile olabilir .O yüzden gelip saçını çekiyor. Aslında dikkatini çekmeye çalışıyor:)))
Ben kuşlardan da küçükken , yedi sekiz yaş civarı. Küfür etti diye salak bi oğlanı tokatlamıştım. O da keseri alıp kafama vurdu. Hala daha izi durur. Bu durumda bana kesin aşıktı. Çünkü biraz daha hızlı vursa, öldürdüm!!!..çünkü seviyorummm ülenn, die bi Türk filmi sahnesi olacaktı:))

Neyse efendim mevzu o değil. Bakın mevzu ne. Bu konuda erkeklerin ne düşündüğü sahnesi giriyor hemen. cık..cık..diyor er kişi, ondan hiç hoşlanmadım..Artık daha nasıl anlatabilirim:))

Ama filmin sonu yine bi muammayla bitiyor. Acaba er kişi, sevdiğinin saçını çeker mi? Bu bi ilgimi yoksa, bir nefret belirtisi mi? Sol duyum çıktı geldi. Bi türkücük terennüm etti. Dedi ki: bize yalannnnn, söylediler, bize yalan söledilerr, kaderden bahsetmedilerr
.....

Hiç yorum yok: