Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

14 Ekim 2009 Çarşamba

Türk kadınının attan inip, yatağa girişi:)

Sol duyumun dediğidir :)

Araplara uyum süreci(tarih tekerrürden ibarettir :)))

Efendime söyleyeyim, efendime söylerken sizde dinleyin.
Bozkırdan dörtnala batıya giden atlılar, bi süre sonra barbar olduklarını anladılar. Tamda Talas savaşı sırasında medeni ümmedi muhammetle tanıştılar. Şimdinin Avrupalıları sayacaksın, o zamanın Araplarını. Elde tespih. Suratta kıllar bırakacaksın. Misal sünnet. Barbarların hatunları at üstünde, sağlarında sollarında. Cahil barbarlar şeytanın işbirlikçisi, Havva’nın Adem’e ettiklerini bile bilmezler. Mürekkep yalamışlıkları yok ondan. Bi kitabı mukaddesi okusalar da, iki aydınlansalar. Öğrenseler bu hatun kişinin ne şeytan olduğunu.
Allahu ekber dedi, oldu da bitti maşallah :) hepimiz müslümanız. Misal hepimiz Avrupalıyız. Araplara uyum yasalarının hepsine uyacağız. Önce şu, at üstündeki hatunları indirin. Öyle der kara kaplı kitap.

Börtenin yargılanışı -sahne1-

Atından ineceksin Börte. Bundan böle öle iki bacağını ayırıp, ata binmek yok.! Sen müslümansın. Bi müslüman hatun, böle şeyler yapıp er kişiyi tahrik etmez. Müslümler kolay tahrik olur ona göre davranacaksın. Al şu kara örtüyü giy. Gözlerinde görünmesin. Göz zinasından kaçının. Bu mübarek din, hatunu böle korur işte. Misal.: sen herkesi görecen bu çaputun altından ama kimse seni göremeyecek...ne hoş dimi :)

Börte dile geldi konuştu dedi ki ;

Unuttun mu sıçan oğlan, güçlü kasları varken kılıcını yere atıp kaçtı da, ben Börte bebeleri alıp dağlara çıkmadım mı? Üç gün üç gece nöbet tuttum. Sıska bileklerimle yayımı gerdim. Ava çıktım. Et pişirdim. Onlara süt verdim. Şimdi hepsi boğa gibi oldular da atımımı isterler?
Dedem korkut bana bi ad verdi. Börte dedi. Adımı verdi bana bide at verdi.

Bu sakallı yabancı adam kadınlardan ne ister?
Onları çala çaputa sarar.
Oku dedi!
Ben okuma bilmem!
oku dedi!
Ben okuma bilmem!
Havva kimdir tanımam etmem!
Ama adil olmak nedir, bilirim!
Bu Müslimlerin tanrısı adil değil, bağıra bağıra söylerim! ! !

Bu başıma koyduğunuz şeyde ne? Adına taç dersiniz. Oturduğum yerden kalmayayım diye. Saray dediğiniz, dört duvar, beni kimseler görmesin diye!

Atımı aldınız, adımı da alın..! ! !

O gün bu gün kadının adı yok..

7 yorum:

MUHABBETİN KRİPTOSU dedi ki...

sen birtanesin tırıs tırıs.. gööktanrı adına (vallahî) bak..

neferteti dedi ki...

okuyon ha:))ne hoşş:)

MUHABBETİN KRİPTOSU dedi ki...

okumaz olur muyum be.. senin tüm yazılarını okudum ben. üstelik tırıs tırıs ve hoşca.. çok hoş ya.. .)) uçmağa varan her yiğit kişi eğilip baksın Türk kadınına.. yıllar önce Nihal Atsızın kitabını okumuştum. O şahsiyette Tüm romanlarında 'kadına' son derece sahip çıkar. mesela Bozkurtların ölümü ve dirilişinde kadının yeri mükemmeldir.. kadın danışılması gereken bir adrestir, kadın savaşçıdır, ok-yay atmasını bilir ve kadın son derece güzeldir ve saçı açıktır hep... saçı doğasından neden uzaklaştırırlar ki...

neferteti dedi ki...

tşk mavi şirin:)
hür olalım, eşit olalım der de başka bişey demezdi orhan velinin en sevgilisi:)o hesap:)

özgür dedi ki...

saraydan saraya taçtan taca değişir ,velakin bizim allahımızın adil olduğundan ben eminim,şamanlıkta yaptım saraya hiç girmek istemeyenlerin sonuda hep tuvalet ayaküstü oluyor,onasıl saygı öyle kendine?

Adsız dedi ki...

anlarsınız anlarsınııız. sizde bir gün anlarsınız ama bide bakmışınız ki cehennemdesiniz. işte orada gösterirler sizlere saçı başı oku yayı. hea bide MUHABBETİN KRİPTOSU denen denyo """kadın danışılması gereken bir adrestir""" bu sözüne dikkat cekerek söylüyorumki kıyamet alametlerinden biride kadınların başa geçeceği dir. sizler ve sizin savunduklarınıza artık sinirlenmiyorum bile. kıyamet yakındır.Sadece Allah Teala(C.C.) Hz Bizleri ölürken imandan ayırmasın Amiiinnnnn

neferteti dedi ki...

adsız şirin:)) alametlerinden biride kadınların başa geçeceği dir.demişsin:)) :)he valla:)) kıyametin alametlerinden en mühimi!!! kork!!!tanrıça geri döndü:))ha ha ...çok hoş.)