Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k

Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, k
Kalem kılıçtan keskin değilmiş, gördü, kavradı.Keskin bir kılıç karşısında kalem, susar, tırsardı, kalemlikten çıkardı.Sustu.Anladı.

3 Ekim 2009 Cumartesi

Erkekler ne ister:))) kadınlar ne anlar:)))

O bi alin taşcıyannnn:)))

Tırıs tırıs gezerken memleketimin tozlu yollarında, kadınlarımız dedi, Nazımın oğlu Hikmet çıktı geldi.
Kadınlarımız !!!.
Anamız, avratımız yarimiz
ve sanki hiç yaşamamış gibi ölen.
Soframız da yeri öküzümüzden sonra gelen kadınlarımız!!
ne ister??
allam ya:)) Efendime sölim, efendime söylerken sizde dinleyin..Anlayacağınız bu pazarda bi sinema yaptı anabelli. Kadınlar ne ister, erkekler ne anlar rumuzlu bi filmciğe gitti:))

Ecnebi filmi .Anlayış farklı, kültür farklı, fark burada, die işaret parmağıyla beyinciğini gösterdi sol duyum çıktı geldi:))
Yinede evrimini tamamlamaya çalışan bi homosapiyen olarak film beni gülümsetti.
Filmin ilk başlangış sahnesi: Efendim, minicik bi kız, çocuk parkında oynuyo. Derken aynı yaşlarda bi erkek çocuk geliyor yanına .Kumdan kalesini yıkıyor. Sen bi b..k gibi kokuyorsun deyip, kızın saçını çekiyo. Zavallı minik kız, koşarak annesinin yanına gidiyor. Ağlayarak olanları anlatıyo.
Annesinin yorumuyla yıllarca kandırıldık..Bu evrensel bi düşünce biçimi kesin:))
Ağlama diyor, kızına. O, senden çok hoşlandı. Sana aşık bile olabilir .O yüzden gelip saçını çekiyo..aslında dikkatini çekmeye çalışıyo:)))
ha ha ha ..ben kuşlardan da küçükken ...yedi sekiz yaş civarı..küfretti die salak bi oğlanı tokatlamıştım. Oda keseri alıp kafama vurdu.Hala daha izi durur..Bu durumda bana kesin aşıktı..Çünkü biraz daha hızlı vursa, öldürdüm!!!..çünkü seviyorummm ülenn, die bi Türk filmi sahnesi olacaktı:))
Neyse efendim mevzu o deil. Bakın mevzu ne. Bu konuda erkeklerin ne düşündüğü sahnesi giriyo hemen.cık..cık..diyo er kişi, ondan hiç hoşlanmadım..Artık daha nasıl anlatabilirim:))

Ama filmin sonu yine bi muammayla bitiyo. Acaba er kişi, sevdiğinin saçını çeker mi?..
Bu bi ilgimi yoksa, bi nefret belirtisi mi..Sol duyum çıktı geldi. Bi türkücük terennüm etti..Dedi ki: bize yalannnnn, sölediler, bize yalan söledilerr, kaderde den bahsetmedilerrrrrrrrrrrrr

Hiç yorum yok: